Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Wednesday, December 1, 2010

NAIK LAGI?

Harga Petrol RON97 Naik 15 Sen
KUALA LUMPUR: Harga petrol RON97 dinaikkan sebanyak 15 sen kepada RM2.30 seliter mulai tengah malam Rabu menurut sumber hari ini.
Bagaimanapun, harga petrol RON95 kekal tidak berubah pada RM1.85 seliter.
Harga petrol tidak ditetapkan kerajaan kerana ia diapung mengikut pasaran minyak dunia semasa.
Pada 1 November lepas, harga petrol RON97 dinaikkan 5 sen menjadi RM2.15 seliter. -BERNAMA
mStar Online
---------------------------
Sesiapa yang pakai RON97 boleh la isi minyak penuh2 hari ni..huhu..kekadang ku isi gak RON97 ni kalau nak jalan jauh..Tapi sejak Guru Besar sekolahku duk bercerita yang BHP lagi jimat dan berkualiti minyaknya..Kalau nak balik kampung or turun KL, ku memang isi BHP..memang berbeza..


Tapi kena la support minyak tempatan juga kan..hehe tu kata GB ku la..bukan diriku..ngee

7 comments:

eelobor said...

nasib baik guna ron95 jer, harap2 jgn di naikkan waktu terdekat

nazirulhazwan~ said...

cesh!xkan kete bmw aku nak pakai ron 95 jer (berpaling smbil berlalu pergi dgn slambe:P)

Kalamhati said...

>>eelobor:
tu la..harap2 jgn naik lagi..huhu rebeh nnt kita..


>>naz:
hahaha akak kena simpan gak la compressor akak lam garaj pasni..naik kancil je..hihi

DKosongLapan said...

cik Kalamhati....
betoike minyak BHP ni jimat??? ...awok tak penah lagi terai.....

RON97 naik ni 'bagoih'.....kan rakyat didahulukan!!!...kekeke

Solihin Zubir said...

yeyyy! harga minyak naik lg.. beshnya!
pasni harga barang plak naik lagi..
bahagianyaaaa....

Kalamhati said...

>>D08:
awok baru try beberapa kali..memang jimat..yop try la dulu..awok pi isi tempat yg GB awok bgtau kt kuantan tu..
ramai gak cikgu2 lelaki skolah awok ckp menda sama..

>>solihin:
huhu rakyat didahulukan kan?btoi la tu..=)

Citarasa Rinduan said...

pening kepala ayu
nak naikan harga makanan okey tak