Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Friday, July 29, 2011

TAHNIAH HARIMAU MALAYA..KALAH BERMARUAH

(Google)


Singapura menang dengan agregat 6-4

Walau The Tigers kalah..tetap kagum dengan semangat juang yang tinggi telah ditunjukkan oleh semua pemain terutama sekali Penjaga Gol handalan kita KFCM, Kunalan dan Safee. 

Kemenangan tidak berpihak kepada kita, namun aksi sejati yang dipamerkan cukup membanggakan kita semua. Go Malaysia!

Yang baru nak berjinak2 minat bola, jangan lak serik ye!hehe teruskan minat baru tu dan jadi penyokong setia Harimau Malaya sampai bila-bila..

Semoga setiap kelemahan dapat diperbaiki dan diperkemaskan agar perfomance Harimau Malaya makin mantop..


13 comments:

Ezad Skytech said...

tetap sokong Malaysia..hee (^^,)
Harimau Malaya sentiasa dihati..

~izan~ said...

tahniah utk pasukan kita...

tapi mcm ada lengah2 masa je mlm td si singa tu..huhu..

Citarasa Rinduan said...

semalam ibarat menonton drama pulak kan?

. said...

Malaysia tetap hebat walaupon kalah!

eelobor said...

ada perlawanan bola ker semalam akak? huhuhuhu....siapa lawan ngan siapa?

Ayuni said...

hm, singapore bnyk berlakon....

aizamia3 said...

tahniah buat Malaysia walaupun kalah.. kalau kita kecewa, pemain apatah lagi..

sha a.s said...

menang bermaruah kn..so, acceptable!

sha a.s said...

silap...

kalah bermaruah! ehehe

♥cmª shIemª♥ said...

tahniah utk pasukan mesia..
singapura byk yg berlakon..mmg panas hati..

D_08 said...

Cik kalamhati....
awok no komen....
kalo bulih haghi ni tak ndak langsong ceghite pasei bola.....

Zue AnnaLeeya said...

kak wan... sayo baru minat bola nih... semale sayo hok sorok kuat drp tok laki... hahaha....

tp beci bena ko lions tuh...
belakon sakit2.... raso nok sekeh jah palo... huhuhu...

Anonymous said...

The dedicated team of AVG professionals is available here all round the time, whom
you'll be able to reach by calling on the AVG tech support number.
The facts are, people join MLM opportunities as a result of who introduced them.
The business degree raises one's social standing: in simple terms,
it opens for you doors that will have otherwise remained closed to you.


Here is my web page ... http://kkk.pensacolahog.com/gallery/displayimage.php?album=35&pid=1699