Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Monday, March 10, 2014

Kami Menantimu MH370..

Ya Allah..
Jika ianya ada di langit turunkanlah..
Jika di bumi keluarkanlah..
Jika di laut timbulkanlah..

Kami tahu..
PerancanganMu mengatasi segalanya..
KuasaMu melampau batas kekuatan kami..
Hikmahnya hanya Kau saja Yang Maha Arif..
Kerana kami milikMu..
KepadaMu jua kami tetap kembali..

*Kami takkan lelah memohon dan terus memohon kepadaMu.. Makbulkan doa kami. Rungkaikan segala persoalan dan kebuntuan kami Ya Allah..ameen

Saturday, September 7, 2013

Kutu Babi daa..


Dua orang jururawat bertauliah sedang berusaha membuang encik al-kutu al-bab kat mata sorang murid..

Haiyya cemana la mak budak ni boleh biar je. Siap boleh suruh anak datang sekolah dengan mata yang bengkak dan berair lak tu.. Haipppp saya mmmaaaaraah niii!!

Nasib baik Cikgu Su di atas terror bab mencabut si kutu terkutuk ini sebab dah banyak kes dah dia berjaya handle dengan cemerlangnya..

Haa kesiaaaan dia..huhu

Agak2 la nak suruh anak datang sekolah dengan keadaan macam ni..huhukk i yg takde anak ni pun tersentap sifat keibuan tau nengok..