Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Tuesday, October 13, 2015

Lari!

Tajuk nak sensasi tak boleh blah! Haha. Sambil-sambil sapu habuk yang dah tebal sepuluh inci ni, kita tepek la gambar aktibiti terkini KH buat sampai nak hapdet blog pun nggak nyempatin (mcm busy sangat ngee)

Kejadian berlari berkejaran ni berlaku kat UIAM Kuantan sempena IKOD 2015. Ngesot jugak la diriku nak habiskan 10km! Hihuuu seronok jugak la tho tak dapat Top 20. Test stamina before join Penang Run November nnt. 





Sekian.. Lepas ni tahun depan pulak la update nampak gayanya!kiki

Sunday, November 9, 2014

Dalam hidup ini..



"Jangan lupakan kunang-kunang yang pernah mengindahkan malammu setelah mentari tergantung di langit siang ; jangan lupakan orang yang bersama kita ketika duka setelah kita bertemu dengan orang lain yang boleh buat kita bahagia :)" - sederhanaindah