Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Wednesday, October 10, 2012

Takde kerja betoi!


Macam-macam ragam anak murid..hehe ni kes terlebih sangat masa sebab jawab exam tak sampai setengah jam dah siap..

Sabo ajelah..huhuu

Published with Blogger-droid v2.0.9

12 comments:

Iffah Afeefah said...

hahaha lawakla anak murid akk ni

mujur xde pakai benang2 tu

entah ape die buat lak nnti

aizamia3 said...

nasib baik gak bukan jenis yang kena ikat pakai benang tu.. ;)

ieda said...

ahahah macam2 budak2 nie
sib baikk dia x stapler keliling kertas ! .. ;))

whitecappuccino said...

haha biasola tu..student ciknor siap lukis formasi manchester united lwn arsenal lg dlm kertas exam bi dia.

♥ Cmª shIemª ♥ said...

pembaziran ubat stapler.. ehehehe.. :p

Kalamhati said...

>>Iffah:
hahaha klu benang tu maunya dia ikat abis paper tu..=D!

Kalamhati said...

>>sis aizamia:
hehehe taktau la pe jadikan..ada je akal dorang ni

Kalamhati said...

>>ieda:
kihkihkih kalu dia stapler keliling kertas mmg sy cari dia balik!hehe

Kalamhati said...

>>ciknor:
hahaha lagi la kretif nyo..kalu budok skolah rendah ni ciknor biasanya dio lukih watak2 kartun dan robot2..mmg bab2 menconteng hebat!

Kalamhati said...

>>cma:
hehe tu la..bkn stapler biasa tu..yg jenis besar..mana dia dpt tah..cilok mak dia punya kot..hihi

YanaHime said...

errr...yana pun penah bt mcm ni...ngeee!

Kalamhati said...

>>Yana:
errkkk hahahaa..ada geng rupanya yana ni..=p!