Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Friday, September 21, 2012

Ada yang nak makan sup selipar nih!

Tekezut babun beta bila keluar dari surau sekolah ternampak sesuatu kat atap makmal komputer..

Haa mau ku panjat ambik selipar tu wat balik umah..potong kecik2 buat sup selipar pahtu bagi makan kat sapa yang baling selipar surau tu!haa  tak pun beta sumpah jadi selipar! Haha ganazz cikgu..tak pepasal kena saman ngan parents pulak kang..hihi

Tapi memang kadang2 boleh hilang sabar dengan sikap sebilangan murid yg suka rosakkan harta beda sekolah..macam tak rasa bersalah langsung. Selipar surau kalau tak hilang memang tak sah..letak 20 pasang lama2 tinggal 2 3 belah je..biasanya 3 4 kali jugak la guru yang incharge surau terpaksa beli selipar baru..huhu

Sedap ke sup selipar ek?!harharhar..

Published with Blogger-droid v2.0.9

18 comments:

Syazwan Che Deraman said...

hehhe.
takdok keja la budak budak ni kak.

guano la nyo boleh pekong atas nuh.

ieda said...

adohaiii wan
memang mereka nak tempah sop tuuu
cume mereka segan nak cakap
tuu buat introoo tuuu
muahhaha ;))

Iffah Afeefah said...

alahai bebudak kak

kite bg je die makan sup sliper

teratai said...

Macam2 perangai budak2 ni. Di sekolah kak hari tu, ada pelajar lempar kunci bilik BTV sehingga tersangkut kat atas atap.Kemudian guna penyapu nak kuis kunci tu supaya jatuh...

muslimkidsshop said...

jemput lawat blog http://muslimkidsshop.blogspot.com/

YanaHime said...

hihi! ms budak2 ni laa nak try semua benda...bila dah besar klu buat ni org kata buang tebiat....jd sabaq je laa cikgu

atuk said...

Assalamualaikum KH

he he...
kalau budak2 tubaca N3 ni.....
dia ingat sampai tua nanti

S..U..D..@..I..S said...

hai macam2 rupa bentuk nakal kanak2 nia ya cikgu...

aimaniman said...

sedap koot.. cuba le dulu?

biasa la budak2 ni, kalau x menyakitkan hati cigu x aman rasanya dunia...

gadisBunga™ said...

selipar tu kene rebus dalam periuk tekanan dulu ye kasi lembut...heheheh!

Scarlett O'Hara said...

Nasib baik kat sekolah akak tak de.

whitecappuccino said...

bo buh slipar surra xleh ko?

Azhariah Zuber said...

hihi padan muka dah selipar sangkut

Izan Ishak said...

patut sgt kalau buat sup selipar ni kak... hmmm... budak2 mmg gitulah peelnya...

Kella said...

nakai.. nakai... maafkans saya cikgu..
errr. dulu saya rasa saya macam pernah melakukan perkara seperti di atas! hihi. ampun cikgu..

Hanis MY said...

naka weh sapo hak pekong tu hehe aloh kak wan sehak ko? busy sket loni huhu...

aizamia3 said...

huhuhu.. cerita pasal selipar ni, selipar ai hilang sebelah anak ai wat main baling selipar :(

♥ Cmª shIemª ♥ said...

alahai..sapo punye kojo la ni.. huhuh