Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Wednesday, October 24, 2012

Mesyuarat Akhir Tahun & Penghargaan

Hari ni balik kampung!yeaaayy!!(tetiba lak..haha)

Ok2 back to the track..hehe semalam sekolah KH dah selamat adakan mesyuarat akhir tahun. Bos dan GPK sampaikan laporan dan harapan serta pesanan masing2..

Biasalah nak dekat cuti sekolah ni.banyak yang perlu dibereskan. Pentadbir memang harap sangat semua guru settlekan keje masing2 sebelum bercuti. Almaklumlah bila semua dh balik kampung or pegi bercuti..susah nak panggil balik nanti.

Ada kezutan pulak tu..sebelum mesyuarat berakhir boss umumkan yg dia akan sampaikan sedikit penghargaan utk guru2 yang telah jalankan tugas dengan baik. 22 orang semuanya boss cakap.

Alhamdulillah diriku salah seorang yg dipanggil (hewheww segan jugak..keje tak seberapa pun..tp kembang la jugak..haha)

Terima kasih bos! (psstt ni hadiah tak bg saya tukar ke boss?kihkihkih)

Btw, Selamat Menyambut Aidil Adha utk semua..Sama2 kita hayati erti sebuah pengorbanan yg sebenar.

Published with Blogger-droid v2.0.9

5 comments:

Ayen... said...

Tahniahlaa sbb jd salah sorang tu,hehe....

♥ Cmª shIemª ♥ said...

tahniah tahniah! semoga mmberi inspirasi utk kak KH :)

Selamat balik kampung dan selamat bercutiiii :)

Hanis MY said...

tahniah kak wan, behnyo buleh hadioh, salam aidiladha...

ariana said...

Tahniah Wan! Keep up the good work..

saifudin said...


salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)