Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Friday, August 10, 2012

Siapa Nak Duit Raya?!hee



Oopps tak cukup la nak bagi kat korang..hehee duit ni cukup-cukup je nak diberikan kepada semua murid kat sekolah KH sebagai duit raya. Sorang singgit! (macamlah duit KH..hehe excited je lbh!)

Alhamdulillah tahun ni Unit Bina Insan dan Panitia Agama Islam terlebih excited untuk cari duit lebih..hehe memang murah rezeki sebab ramai yang sudi menderma.  

Singgit ni maybe kecik bagi kita, tapi amat besar bagi budak-budak. Nak-nak lagi cikgu yang bagi.. Mau tak seronok kan.. Cikgu pun excited ni nak tolong bagi duit raya hari Rabu ni!!(over lak cikgu ni..ahakss)

Korang dah tukar duit raya?=)

17 comments:

♥ Cmª shIemª ♥ said...

alhamdulillah...rezeki murid2 :)

belum tuko lagi kak.. huhu

izz iizza said...

banyak tu...sy lum tukar lagi...

eelobor said...

saya nak jadi anak murid cikgu gak lah cam gitu. boleh tak?

Iffah Afeefah said...

br nk mintak duit raya hehe

Nur-nba said...

Alhamdulillah rezeki anak murid.. Nur tak tukar duit raya lagi..

Eri-chan said...

tukar dah sebelum puasa lagi...hihi

YanaHime said...

bestnya! nak jd anak murid KH laa

ieda said...

wahhh
tapi wan duit baru nie nipis kan
x mustahil budak2 nie pertikaikan kenapa sampul rasa macam x der duit ekke ..

ieda tukar x banyak pun tahun nie wan huhuh

aizamia3 said...

ALhamdulillah.. rezeki murid2..

ai belum berkesempatan nak tukar lagi.. harap2 dapatlah duit baru..

aimaniman said...

yuppp sekolah akak buat time majlis khatam quran.. lpas tu prog masih ada yg sayang bg duit raya tok budak miskin dan yatim..

teratai said...
This comment has been removed by the author.
teratai said...

Ohh sama spt sekolah kak, pun ada buat pungutan utk diberikan kepada pelajar Islam miskin n yatim.

balimbang.com said...

Salam Ramadhan dan Selamat Berpuasa...semoga Ramadhan kali kita mendapat keberkatan-Nya..InsyaAllah

balimbang.com said...

Untuk anak-anak dah disediakan...maklum sajalah budak2 ni memang ingat bap duit raya ni..

Eyeme said...

ingatkan duit ray akita td..ish3..jgn lupa reserve utk saya! :D

whitecappuccino said...

selamat hari raya wan !

Totie@Tomy said...

saya suka duit rm 1 baru..betul2 tahan lasak walaupun anak saya gigit..hehe