Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Sunday, May 20, 2012

Memang Den Takdo Koje..Hehe

Apo nak buek eh udah beranda rumah den botul2 eh menghadap sunset..
So setiap petang akan duduk tepi beranda tu duk menghayati keindahan alam..
Nak2 time berpeluang tengok sunset yang sangat cantik..
Hebatnya kuasa Allah Taala..Fenomena alam yang tiada tandingannya
Subhanallah setiap kali tengok mesti berbeza je..






 Yang ni siap panjat atas katil sebab nk dapatkan angle yang ok sikit.hihi nak ambik wudhuk
tapi masa nak masuk bilik air macam nampak cahaya kuning yg terang celah2 curtain.Selak je curtain..woooww!cantiknyee..terus sambar henfon snap..hehe

Ray of light..mabeles!

Haa yang ni kat Putrajaya..Pun dari tingkap bilik adik KH ni..Seronok dapat 
menikmati panorama indah alam pada waktu Maghrib..


Gambar-gambar ni semua bukan amik pakai DSLR tau..
Biasanya tak sempat dan malas nak keluarkan DSLR..
Main shoot pakai kamera henfon cap ayam KH je..hehe

11 comments:

Rozuan Ismail said...

smart jugak. semua tu ciptaan tuhan.pasti paling cantik

aizamia3 said...

subhanallah.. cantik.. ;)

ieda said...

hp cap ayam wan canggih lahhh ! jelessss ;))

whitecappuccino said...

menakjubkan!! ciknor pun amik gambar guna henfon cap aye jugok!

-gedek! said...

ni henfon mahal ni...

Jo-Blogger said...

wow..menariknye..cantik..nt dtgla ke blog sy..

http://johariblogger.blogspot.com

♥ Cmª shIemª ♥ said...

subahanALLAH…..
sangat cantik..untung umah menghadap sunset
cuci2 mata hari..
cantikkkkkknye

lizz said...

salah satu cara nak hilangkan stress biler tengok gambar pemandangan cenggini hilang sikit stress

MOH KEMBARA said...

Salam Cikgu,

Kalau rajin, tunggu kul 8 malam, ada kelibat2 cahaya cam kilat!

Izan Ishak said...

henpon cap ayam pun dah cantik camni kak... izan suka semuanya!

kalau izan punya henpon tak taulah apa nampaknya kak...

pandan said...

cantik itu gambr :)