Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Friday, April 6, 2012

Kang dah kenaa..

Haa ramai yang tak potong kukuuu!

Abam dan kakak pengawas sedang buat spot check..
 
 
Hasil spot check kuku kat perhimpunan pagi tadi..Ramai yang tak potong kuku.Geli tengok kuku panjang dan hitam..Ikhhh!

Mak ayah patutnya kena pastikan kebersihan diri anak2..pastikan kuku dorang pendek..jangan biar je kan..bebudak ni memang kena selalu ingatkan dan ajar dorang uruskan diri..baru dorang akn terbiasa..ye dak

Ni spot check yg pertama dibuat thn ni..so takde tindakan lg..dorang diberi amaran saja..next time..tiada maaf bagimuuu..

Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

whitecappuccino said...

jadi satu khijo pulok kerat kuku demo dok?

Kalamhati said...

@ciknor:
hehe ado hok kuku tu doh la panjang..dalam kuku tu hitam legam..huhu

teratai said...

kena jadikan amalan sejak anak kecik2, bila tiba je hari pertama sekolah, pasti potong kuku!

Kalamhati said...

@kak teratai:
btul tu..kena didik anak2 kan..

Syazwan Che Deraman said...

gano la budak budak ni makan kak.

dulu masa kecik kecik, abah potong rambut and time tidur, abah potong kuku.

sekarang ni, wan plak jadi tukang gunting rambut abah..tapi kuku tu, abah potong diri la..


jarang cikgu update blog sekarang ni.

♥cmª shIemª♥ said...

Ha...kan dah kena...!!!

cma bab kuku mmg wajib pantau..nak2 pulak anak2 tgh lasak mengorek..!!