Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Friday, March 9, 2012

Penyayang sungguh..huhu


Macam-macam cara sekolah kena buat utk galakkan murid datang ke sekolah..

Nak cikgu datang sesudah subuh sambut murid depan pagar sekolah dan hantar waktu pulang lagi pun dah buat..

Tengok ayat2 kat banner macam cair je baca..betapa sayangnya cikgu dan sekolah pd anak2 murid..

Anak2 murid mcm tak heran je dah kt cikgu sekarng..tak mcm kita dulu..ingat cikgu kita smpi sekarang kan..

Published with Blogger-droid v2.0.4

7 comments:

Delisa Collections said...

murid2 kata "ada kami kesah"..huuu

Anonymous said...

sapa pi sekolah, cikgu bg hadiah PSP satu....

haha! sekadar cadangan...esk lusa berebut depa mai sekolah

eelobor said...

tetiba jer mengimbas kembali & teringat zaman2 bersekolah dulu2. rindunya pada bekas cikgu2 dulu

S..U..D..@..I..S said...

ada juga cikgu yang melekat dihati murid sampai bila2......
sayang cikgu pada murid tiada taaraaa..

lieynanilaz said...

murid sekarang berbeza dengan dulu...

whitecappuccino said...

tu la macam2 usaha nak pikat dorang datang sekolah..macam merayu2 la pulak.

ariana said...

Guru kena sambut murid ye..mcm sklh swasta pulak..

Murid kat akak suka merayau kat bandar..sbb dlm bandar..mak nya ingat pergi kelas..huhu.Takkan nak kena sambut kat pintu masjid kot..:)