Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Tuesday, February 28, 2012

PROGRAM MOTIVASI MURID TAHUN 6

Salam 'alaikum..

Take 5 jap..rindu nak post entry..huhu

Just nak share cerita tentang proram motivasi uth murid thn 6 pagi tadi.

Beginilah selalunya, KH akan terlibat secara langsung sebab KH ngaja tahun 6 tho ngaja subjek yg tak masuk exam..

Motivasi kali ni lebih terkesan sebab penceramah jemputan ni memamg pakar. Kelebihan beliau adalah sebab beliau juga sorang ustazah.

Berjuraian air mata keluar termasuk airmata cikgu2..huhuu

Bila sebut pasal 'ibu' je mesti sebak kan..KH tak tunggu lama sebab tak sanggup nak kesat airmata lagi dah..terus naik ke bilik guru..huhu sedih sangat. Penceramah tu sampai basah dah muka dia nangis..budak2 tu lagi la.yg lelaki tersengguk2 nangis..

Hope ada perubahan dalam diri dorang nanti.insyaAllah..


**Pssstt KH tengah cuak ni..tadi pegawai dari JPN datang kejap ke sekolah.Jumaat ni dia nak datang lagi ke sekolah utk pantau semua dokumen dan pelaksanaan KSSR dan PBS..huhu doakan semua dipermudahkan ye..


Published with Blogger-droid v2.0.4

8 comments:

♥cmª shIemª♥ said...

Salam kak kh..

huhu..cma klu ade dlm kelas2 motivasi ni mesti banjiro airmata..
insyaallah..mudah2an ada perubahan pada mereka..

insyallah..semoga dipermudahkan segala urusan kak kh ye.. :)

MOH KEMBARA said...

Salam Cikgu Wan,
bebudak sekarang untung selalu dpt gi kursus, dgr ceramah, kem itu ini utk motivasikan diorng. Kalau tak bermotivasi gak, tak taulah.

Ayen... said...

klu sy pun mau nangis jgk kot maklumlaa jiwa sensitip.bab org JPN tu,sempat lg kot prepair yg mane x lengkap esok.....hehehe.

ieda said...

bagus macam nie wan .. klau ieda di beri kesem[patan memang suke joint program2 macam nie ;)

S..U..D..@..I..S said...

persediaan awal ..rata2 sekolah nmpaknya....usaha murni diteruskan

ariana said...

Sekolah ank akak SK sg.Isap baru buat perjumpaan ngan ibu bapa je, motivasi belum lg..ank akak pun dlm drjh 6.
mmg setipa kali buat program mcm ni ada lah airmata yg terkorban kan..tp biasa lah budak2..tak lama lps tu..kembali ke perangai mereka yg buat cikgu2 pening tu..tp x semua..ada jg yg baik dan mendengar kata..:)

Anonymous said...

proceed performing with the value of the collector twofold or null, now every clip you turn a loss, top online casinos for the Topper gaming. [url=http://www.tasty-onlinecasino.co.uk/]online casino[/url] online casinos uk particularly you are not so afraid to mislay your money but to growth the chances to win. http://www.onlinecasinoburger.co.uk/

Anonymous said...

On the other hand, there is a last option that you have, mean a market is monetary intend to go for plus its Unsecured Loans London Business Angels Anybody can use the loan for sometimes debt or other below-average credit, you must keep away from any attempts to 'over purchase'