Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Wednesday, November 2, 2011

WORDLESS WEDNESDAY #12



Hanyut?


23 comments:

JIJI YU said...

ejah oyak exif dio kak wan

Kalamhati said...

jiji, gamba ni overexposed sket kot sbb masa amik kak wan tak tukar ISO dia..tp bila tgk mcm lawa pulok kilauan air tu..

ISO 800, f/29 shutter 1/80

kak wan main mode S ni..control shutter jah..

eelobor said...

cantik....

Aki said...

lawa.. hebat kak wan shot.. ^_^.v.. ajar aki sat..

whitecappuccino said...

cantik kilauan air tu..

Niena Pengembara Ilahi said...

lawa la... buoh nyo tu apo koba loni?

Kalamhati said...

>>eelobor:
ambo main tembak jah ni..huhu

Kalamhati said...

>>Aki:
Ishhh aki yg kena ajar kak wan..hehe

Kalamhati said...

>>ciknor:
tu la..masa snap tu tak nmpk sgt..bila transfer ke laptop baru perasan kilauan air tu lawa..sy edit contrast jah sket

Kalamhati said...

>>Niena:
buoh nyo tu hanyut tanpa arah doh tu..smpi pulau mabul doh kot..tak pun sipadan..hehe

S..U..D..@..I..S said...

huh hebat cantik bangat....

Citarasa Rinduan said...

terbaikkkkkkkkkkkkkkkkk

cikgu isza said...

memang berbakat..

Kalamhati said...

>>Sud@is:
huhu subhanallah..=)

Kalamhati said...

>>Ayu:
mekasih ayu..bila kita nk menembak sama2?hehe

Kalamhati said...

>>Isza:
huhu sy budak baru belajar chekgu..ngee

ariana said...

Hanyut..banyak makna ni..gambar cantik!

Panggil Aku Han said...

catik...^_^

Awan Biru said...

Benih yang baik, hanyut ke mana, pasti menjadi pulau.

Sunah Sakura said...

cantiknye kak!!!

D_08 said...

Hebat mike yong!!!....
awok baghu je berjinak2..... beli DSLR pun basic jeeeee

Izan Ishak said...

cantiklah kak... hanyut ke manalah agaknya kelapa tu ye?

Lady Windsor said...

Nice pic! I like...