Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Thursday, November 3, 2011

SPONTANEOUS THURSDAY #3




21 comments:

Nur said...

Salam. Kak, sekarang ni nak jumpa "orang rajin" sangatlah susah.. Betul tak?

eelobor said...

hehehe....semua betul. ikut situasi semasa

Awan Biru said...

Tak tahu yang mana satu sebab buat kerja ikut mood.

JunAina said...

nak kena tengok apa yang kena buat baru boleh letak kategori...

tp jadi mak ni mesti dlm kategori no 3...:)

Sunah Sakura said...

semua sekaligus...err

♥cmª shIemª♥ said...

"org bermood "
aci x?
hehe...

noraim said...

org yg tak sihat kot. haha.

atuk said...

Assalamualaikum KH

moga tak jadi orang degil....

Wassalam

D_08 said...

ehhhh....ade oghang rajin cik KH...
tapi rajin ada maknaaaa.... especially depan bossss

exora said...

betul laa..saya semua ada..hihi
tgk apa jenis kerja la..
tp ada gak orng yang
sekali sruh x buat
berkali-kali suruh pun x buat
agak2nya kategori apa ni...
kalau degil, sekali suruh,sekali buat
ok lagi kan..huhu

Izan Ishak said...

semua pun biasa terjadi pada diri sendiri kak...hehe

whitecappuccino said...

ikut mood!

nuriz said...

kesemua di atas hehe, jadi bila ada keadaan keadaan tertentu..kira watak bertukar2 le..hehe

S..U..D..@..I..S said...

orang sengal berkali suruh dia buat tak tau

Amirul Hakimi said...

fuyoooo....memang best entri ni..

Lady Windsor said...

Semua x de kat situ...I suka2 hati jer...

Azhariah Zuber said...

eh sy org degil la. hehe

Niena Pengembara Ilahi said...

hehe kade2 sumo tu ado dale diri nieh..


kak wan.. slmat hari rayo :)

ariana said...

Kesemuanya dah jadi..tapi ikut keadaan dan mood..

ariana said...

Kesemuanya dah jadi..tapi ikut keadaan dan mood..

teratai said...

"jenis" @ kategori orang tu....he,he:)