Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Saturday, June 4, 2011

Entry penyejuk mata..penenang hati..

Tajuk kemain lagi...eheee..tapi mesti korang pun suka tengok ni..tho KH geli tapi KH sukaaa tengok..


Ni kucing jiran kakak KH yang selalu masuk main dalam pagar umah kakak..bulu dia lembut giler!geraaam sangat!Kalau budak2 duk main kat luar..dia pun nak join sama..duk ngintai2 celah2 pokok hehe..

12 comments:

syrupmasin said...

hoho..gile comell kucing nih

ASaDa RyutaRo said...

wollah.. comey ni. baka siberian cat ni kot. sama cam kucing member. kaler bulu je lain.

Awan Biru said...

Comelnya kucing ni. Bersih lagi. Wah, teruja!

sarah-najwan said...

ambo minat kucing sbenarnya..comey dan manja..tapi dek anak4 ade alegik nge bulu..takut semput..maka kupendamkan niat suciku itew..huhuhuhu

Solihin Zubir said...

comel gilaaa... hehe.. putih oren eh kaler dia.. kuceng sy all orange.. heheh..

♥MAMASYAZA♥ said...

memang comei kucing tu, kalo anak2 akak tgk, mesti nak soh bela kat umah...tidakkk

norgee said...

sooo cuteee! mesti kena belanja mahal nih baru buleh dpt bulu cenggini nih....uuu...tak sanggup den!

CT said...

comelnya.........

hasanah~ said...

wah...kucing cumel..msti pndai jge ni ;)

akubiomed said...

Huii..geramnya dan gebu betul kucing ini :-)

Gayahspears said...

bulu tucen nih bersih >_< ish

MAPPIAU said...

hehehe saye suke kucing, tapi bile kucing tu gesel2 kat kaki terus lintang pukang saye lari sebab geli hek hek hek