Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Tuesday, May 3, 2011

CANDID GATHERING LAK!!HEHEHE...

Masih lagi dalam mood gathering!!hehe..Korang yang masuk sini jangan vomit lak baca!haha..Sabo je la dengan kami yang ngapdate entry pasal gathering ni ye..Al-maklum la pes taim jumpa..Keterujaan tu terlebih sudeyyhhh!!

Moh kita layan gambo-gambo kandid n dialog busuk ciptaan KH ni..hahaha watak-watak yang terlibat jangan maghoh lak yee!!ampunnn!!


 Mek Sarah: Ikh! bila nak makan ni..Mak ni asik borak je...(hahaha)


 Ieda: Mana lak laki aku ni!Sedap-sedap je aku makan ngan borak kt sini
tak ingat donia..Sian laki ku!!

Jaja: Mana satu nak makan ni?kopok lekor dulu ke murtabak megi dulu ni..dedua sodap nih!



 Ummi Sarah-Najwan: Sodap giler murtabak nih!!Aku tak penah makan lagi
murtabak megi sodap cemni..Baik makan cepat sebelum Mek Sarah mintak!!


 Zue: Aiseh!cem best je kalu dapat mandi kat tasik tuuu!

Azma & Aimi: Japlagi nak posing puas2 tepi tasik tu!tak kira!


Ieda: Ya Ampun!! ieda nak rasmi dulu kek ni!Pinggan ada satu je ni..Ieda nak dulu!!


 Apa la yang lucu sangat tu ek ummi sarah-najwan!hehe ieda pun tergelakk sama..


 Zue: izan amik la gambo kitorang..dah beria dah ni sengih!!

 Izan: Eh!cuba kak ieda tengok tuu...Ben la datang!!(kehkehkeh..)


 Ummi Sarah-Najwan: Cuba korang tengok bulu mata akak ni..kalu pakai maskara
cantik tak?ke kena pakai bulu mata palsu? (haha ampunn!!)

Aimi: Adehh!!kebas lak kaki den..tak biasa bersimpuh..bersilakan tak ayu lak


 Izan sanggup letak anak dia sebab nak enterprem!hehehe


Taraa kucha..taraa kucha..tarak kuchaa chaaa!!panca sitara!hehe


Zue: Ikh!bekas sapa ni ek..nak cilok jap la wat isi kek..geram aku tengok kek tu



Sekiaann!!ampunkan diriku..hehe gurau2 je naaa..jangan maghah kat cheq naa..pasni bakal menyusul gambo anak-anak cute comey lote pulak..hehe tungguuuuu!!

14 comments:

~izan~ said...

hahaha..terbaek la kak wan.tp kan yg abg ben tu kan..saper ek cakap dulu,abis suma g tgk bdk yg dok jogging tu,smpai bdk tu pun pelik knp kita semua tgk dia haha..

enjoy sungguh tgk gmbr2 ni...seronok sgt2.

Nur Hawa Mohd Zin said...

enjoy je kan..bagus la..dapat eratkan ukhwah...bukan alam maya je tapi realiti pun sama :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hihi..menghiburkan gmbr2 ni kak.adik nak sgt2 jmp akak.huhu

Citarasa Rinduan said...

wah...
candid nie mmg menarik

terbaiklah cikgu..

MAPPIAU said...

hahahaha KH boleh jadi direktorrrrr
hikhikhik

NURUL AINI NORAZMAN said...

cantik la pic ni,.pakai camera dslr ke??=)

mommylavender said...

meriah sungguh tu...mesti seronok sampai sekarang kan~hee

Solihin Zubir said...

gathering kaum2 ibu je ke ni? hehehe.. bleh tahan meriah.. heheh..

Cikgu CTE said...

Seronok bila dapat berkumpul macam gini...

bilalah pula masa saya yea...

teratai said...

makin jeles ambo!bila nak wat 2nd gathering...nak join gak!

ieda said...

hahahahhahaha

hahahahahhahah

ahhahahahahha

adehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

sakit peyuttttttttttttttttt

sabooo je wehhhh

x ampunnn kooo !!

sarah-najwan said...

keh3...pandai lak demo cipta skrip eh..hehee..

tu la asik kecek kiro..tak hengat donia...

ambo likes sgt2 tau...kreatip demo..

Zue AnnaLeeya said...

hahahahaha....
kahkahkahkahakaha.....
kuikuikuikui....

sakit perot gelak...

terbaekla kak wan....

like like likeeeeeeeeeeeeeee....

Gayahspears said...

amboi.. bestnyer berkelah...huhu