Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Wednesday, April 13, 2011

SAGUJANTUNG DAH SAMPAI!


Baru dapat update entry sekejap hari ni..Entry terima kasih yang tak terhingga buat Kak Halima@MOH KEMBARA kerana susah payah kirimkan sagujantung ni.

Sebenarnya hadiah ni diberi oleh Kak Halima kerana KH pernah sertai Teka-Teki yang dianjurkan oleh Kak Halima dalam blog dia satu masa dulu. Terkejut gak tiba-tiba member hulur satu sampul surat masa kat Bilik Guru..Tengok nama pengirimnya, terus ku buka sampul tu dengan rakus!hehehe

Hazelnut!whaawhee..mekasih Kak Halima!Dapat gak merasa hazelnut dari Turki..Hazelnut dalam gambar tu dah luak dah tu..hehe excited ngat nak rasa sampai lupa nak snap gambar dulu..Yang kat bawah tu 2 keping alas meja yang sangat comel..Terharu betul..Appreciate sangat2!

Jazakillahu khairan kathira (semoga Allah mengurniakan kebaikan yang banyak kepada akak)

**Kak Halima: bila nak buat contest lagi?hihii

15 comments:

alinac lover said...

best2~

sarah-najwan said...

sukernyer demo dpt hadioh..ehhe
tahniah la..

Ayuni said...

tahniah!

mommylavender said...

tahniah KH

Mila@Rimbun said...

first time dengar pasal sagu jantung, apa tuh? -aku kan selalunya banyak mende tak kenal kikiki-

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

hazelnut yum sedapnya kalau makan dengan coklat..sagu jantung tu apa pulak?

Cma Shiema said...

cedapnye hazelut..nyum2..
tahniah dpt hadiah..
erkk..nk rase ckit bole..^_^

MOH KEMBARA said...

Salam Cikgu Wan, sedap ke hazelnut tu? Maaf akak bagi sikit jer, bagi cikgu merasa! He he ramai kawan cikgu nak tau apa tu sagujantung!! Ha ha... Ni cikgu malam ni, esok dan pagi lusa (jumaat, sabtu dan ahad) akak tinggal di Gelanggang Seni Warisan, Jalan Teluk Sisek, Kuantan, ada program seni dan budaya dan promo filem. Akak tetamu pd anak filem direktor jer, tak terlibat secara langsung dlm program. Kalau nak jumpa, meh datang kat gelanggang. Ada beberapa khemah putih depan banglo ni. Call akak 016-6159153.

whitecappuccino said...

sedapnya hazelnut

Cikgu CTE said...

aa laaa....apa sagu jantung???

sarah-najwan said...

demo kebizian ko?
ambo maghi nok jeput demo
join blogger kuantan..
jika ada masa..tgk sticky post kat blog ambo...join tau...wajibbbbbb

1 mei deh..

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...

wah syoknya bila dapat hadiah...
sagu jantung?...

alinac lover said...

akak busy ke skg? lama x update ni~

kt fb je nampak ha hehhehe

DKosongLapan said...

cik Kalamhati...
kak Halima kite ni memang ghajin btoi bagi hadiah kat kengkawan....awok pun udah begape kali dapat hadiah daghi die ...speseli from Turkiye...... memang tak kedekot punye....awok je yang tak penah lagi bagi ape2 pade die....

P/S: ate...lame beno senyap ni cik Kalamhati??

nuriz said...

sagu jantung atau hazel nut dari turki..tak penah rasa lagi..msti sedap