Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Tuesday, March 22, 2011

TIBA-TIBA JE TERINGAT DAN TERINGIN..HAHA

(Mekasih Pokcik Google)


Korang pernah makan tak?hehe mesti pernah punya kan!Adeii la tengah-tengah duk buat keje tadi tiba-tiba teringat benda ni dann teringin..sesekaliii ku rasaa teringiiinn..hahaha buang tebiat betul malam2 nih..sok kena gi cari ni..

Teringat zaman dolu-dolu..beli Tora ngan Ding Dang ni bukannya nak coklat dia tapiiii nak mainan free yang ada dalam kotak tu..Penangan iklan Pokcik Mat Sentul la nii.."TORA DATANG LAGI!"..ingat tak iklan tu?!wakekekejadian sungguh..


14 comments:

whitecappuccino said...

hehehe..teringat kerenah anak2 ciknor masa kecik dulu..samala..suka sgt beli benda2 ni..

alinac lover said...

errr akak sihat x ni? hehehe

Kalamhati said...

>>Ciknor:
hehehe anak2 ciknor takpo la..
ni taraf mak budok dh ni ngidam ni..hahaha


>>Yong:
kihkihkih!tau laa Yong ngidam mekdi jeee..=p

Mat Gebu said...

Hahahaha..samaaaaaaaaaaa...saya siap beli 2 tora..2 ding dang punya lah tamak..

Kalamhati said...

>>Che Mat:
Kihkihkih..ingat saya je gitu..mesti ramai lagi yg wat gitu kan..sebab nak mainan dlm tu..=D!

mommylavender said...

anak2 mommy pun sama....kotak tu jugak jadi pilihan utama...mainan.~hee

sarah-najwan said...

ngepeng ni meme jak dulu lagi..ehhehe

tapi ambo xpenah beli utk 4 anak ambo tu..

Kalamhati said...

>>mommy:
hehe betul tu..mainan dlm tu yg pengaruhi..huhu

>>ummi sarah-najwan:
masa kecik2 ado doh iklan ni..hehe

tok payoh ajar beli la..nati beghatu..nak beli sokmo..hehe

IMANSHAH said...

wah ambo sungguh ingat.. sore mat sentul yg lucu itew

miss enigma said...

OMG! inilah benda yg sy selalu beli setiap kali balik dari sekolah..hihi :)

Rina Rossoneri said...

Baiklah, sudah dua orang cari benda nih termasuk kak kalamhati..
kenapakah???

Kalamhati said...

>>Imanshah:
hehe sora yg menjadi pojaaan semua budak2 dulu..

>>miss enigma:
hehehe mesti pecah duit tabung ni wat beli..=p

>>Rina:
benarkah itu?hehe sapakah gerangan yg mengidam benda ni sama ngan diriku iniii..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

coklat dia brp butir je sis..hihi

qucachahir said...

sedap nie..balik nanti nak beli laa..hehe..