Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Monday, March 14, 2011

MEMANG TERROR!


Memang teror taaapiii tak kena tempat la bro!!

Nampak tak motor dua biji tu..tak jelas sangat pe yg dorang buat kan..ekceli sebelum yang ni hampir 5 buah motor dah melintasi kereta Kalamhati dengan aksi2 yang buat perut ni kecut..

Dorang baring atas motor tu..bawak laju giler..bayangkan la kita bawak 110/km dorang boleh overtake dan mendesup hilang dari pandangan.. Kalau eksiden memang taktau la pe jadi..huhu kalau dia sorang yg eksiden takpelah..kalau melibatkan orang lain cemana?

Toksah buat cemgini..insaflah..


4 comments:

whitecappuccino said...

nyawa dia free sbb tu tak sayang

noraim said...

tuh namanya tak sabar nak mati. hihi.

nuriz said...

depa ni cepat kembali ke jln yg lurusss

Citarasa Rinduan said...

kalamhati--
lama tak singgah sini..selamat bercuti sayang..

opss.....memang bro tu tak sayang nyawa...
tapi..untuk kalamhati kak ayu nak pesan gak...hati2 memandu....