Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Monday, March 14, 2011

Bila cuti sekolah tiba...

Salam 'alaikum...

Lama-lama sekali muncul ek..huhu sekarang dah kureng bizi nya maka merajinkan diri untuk update entry..Kesian lak blog ni kesunyian..hehe

Sekarang ni diriku sudah berada di kampung. Alhamdulillah perjalanan semalam lancar walaupun hujan tak berhenti mencurah sepanjang jalan dari Kuantan ke Kota Bharu..Reda kejap-kejap je..

Cerita sebelum cutinya adalah majlis-majlis penting kat sekolah..Hari Jumaat lepas sekolah Kalamhati buat Majlis Anugerah Cemerlang yang 2010 punya..huhu dah terlambat keretapi. Biasanya buat siap2 hujung tahun, tahun lepas konon nak ubah cara sikit tapi nampak gayanya kena buat tahun semasa jugak, baru happening. 


Untuk tahun ni KH banyak diletakkan dalam AJK Backdrop dan Pentas
Nilah hasilnya tapiiii hasil tangan KH buat ropol tirai ngan tampal
bintang-bintang je..hehe bahagian bunga2 tu sorang staf di pejabat sekolah
yang buat. Dia memang pakar bab hias menghias ni..





Bos besar..Kitorang panggil drebar bas..hehe sebab dia selalu
suruh kitorang andaikan dia sebagai drebar bas. Kalau dia
tak pandu bas tu dengan baik..Penumpang-penumpang akan
hancur dia kata..betul gak kan?


Ni saja murid-murid yg hadir..Hampir 200 lebih jugak tak hadir ni..
Yang dah balik kampung pun ada kot..huhu

Ni kisah Majlis Hari Anugerah..Kisah Mesyuarat PIBG pada Hari Sabtu lepas, KH cerita di next entry..

9 comments:

Rina Rossoneri said...

cantiknyaaaaaaa akak tampal bintang
hahahaha

Cma Shiema said...

kreatif2 kreatif..
cikgu besar-drebar bas??
betul ckp cikgu tu..!

Kalamhati said...

>>Rina:
wakekekee..cantik kaan?..=p

>>Cma:
hehe GPK jadi konduktor bas la kot..tukang bagi tiket..hihi

Cikgu CTE said...

anak2 tersangatlah sukanya bila abah dia ckp nak balik Kelantan..tup2 tak jadi sebab ada hal yg perlu diselesaikan...

anak2 saya sedih sahaja krn x dpt jumpa sepupu sepapatnya...

kena balik rumah atuk johor pulak...

cepat sekolah kalamhati buat anugerah cemerlang yea..sekolah saya buat pada 26hb mac nnti..

kepada cikgu2.
jom join bloglist cikgu-cikgu..

mE said...

bila cuti sekolah saya sangat suka hati...weeeeeee jalan raya tak sesak lagi....

selamat bercuti cikgu :)

Ayuni said...

suka cuti sekolah! adik2 smua kt umah....

Kalamhati said...

>>CTE:
huhu mesti dorang sedih kan..tp takpe dpt balik kampung atuk lak..hehe

owh 26 mac buat ek..so sekolah KH lum terlambat laa..hehe

Kalamhati said...

>>mE:
hehe seronot ye tak berebut ngan parents nk anta gi sekolah ek..=)


>>Ayuni:
hehe mesti best kan berkumpul ramai2..havoc!

teratai said...

ohh ngajor di Kuantan juga rupanya. Kita pun ngajor kat Kuantan...:)Boleh buat pjumpaan blogger kuantan!