Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Tuesday, February 8, 2011

BANYAK FENIN LAH INI KELAPA EH KEPALA..



Salam 'alaikum..

Masih dalam mood 'welfare'..huhu dari semalam kemudian sambung hari ni pulak.. Naik juling dah mata ni menyemak borang-borang..

Dah macam pegawai kebajikan masyarakat dah rasanya kitorang ni..hehe tugas mengajar pun boleh jatuh nombor dua bila depa nak keputusan segera.. Nak main percaya je maklumat yang parents isi memang tak dapat la.. Ramai yang kelentong..haduii la..letak pendapatan RM700 je..tapi bila siasat, awak tu sub-kontraktor rupanya.. Kereta sampai 2 biji..huhu tak malu ke ngan orang yang lebih memerlukan.. Harapnya tahun ni, pemilihan ni tepat. Takde lg yang tak selayaknya dapat terlepas.. Politik2 tak main..

7 comments:

MIMIE AIZA said...

selamat bertugas

whitecappuccino said...

memang kes ni salalu jadi..dtg amik duit keta mercedes, kontraktor rupanya, ye la slip gaji takder bole tulis apa aja..tak malu la dorang ni.

MAPPIAU said...

uisssshhh, dah kaye dan berkemampuan tak mengaku pulak. ntah hape2 kan.

anyway saye doakan mudahan KH dipermudahkan segala urusan dalam rutin kerja seharian :)).

sarah-najwan said...

lelah jugok cek manual gtu..huk huk..ambo pening gok nge ketas2 gini..ana fenin kapla gak..

S..U..D..@..I..S said...

pilih memilih memang x mudah..

Cma Shiema said...

waduh~~~
nengok kertas2 yg tersusun tu aje udah fening..he3..
selamat bekerja kak~~
go go chaiyok!!

Citarasa Rinduan said...

selamat malam kalamhati

biasalah bab menipu dgn kerajaan bila tulis kat borang maklumat..

tapi,,bila bab menunjuk keter diluar pagar...peeh...ibubapa lah paling cemerlang..

kak tak suka membohong...eik,,,,em pulak kat sini..heheh