Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Sunday, January 23, 2011

BEAUTIFUL PUTRAJAYA..


Diambil dari atas jambatan



Masjid Besi dan Menara Pensel


20 comments:

Mat Gebu said...

Memang cantik....bangga kan jadi rakyat Malaysia...walau pun saya bukan 100% melayu...erkk...hehe, tapi dalam kategori melayu lahh senang cita..

eelobor said...

heehhe.....perghhh....ganaz sungguh DSLR dio. comam weshhhhh

suffer8zine said...

lawanya gambar

Terkini : Buaya Tertelan Telefon Bimbit

sarah-najwan said...

xpenah lagi melawat PJ dlm erti kata sabenar..

pi PJ utk urusan ngan KPM je pada thun 2008..hehe..
xsempat nk pandang2 jeling2 PJ itu..

::wan fadhilah:: said...

waahh.. lawa la..!

kembara n.s. said...

cantek.....

Puteripisces said...

aku sebagai wargarakyat Putrajaya amat berbangga di sini...hahahaha

MAPPIAU said...

eh eh baru perasan kat masjid besi tuh ade menara pensel ghupenyer, padahal dah 7 tahun dah duduk putrajaya, sabo jela haih hahahaha.

kalau kalam hati datang putrajaya waktu malam lagi santekkkk tau hihihi

Kalamhati said...

>>Che Mat Gebu:
mekasih Che Mat..
hehe yang penting kita rakyat Malaysia..ada gak 'Melayu' tu kan..=)

>>eelobor:
DSLR ambo hok cap ayam jah wess..hehe
ambo pkai kitlens 18-135mm jah

Kalamhati said...

>>super8zine:
mekasih..biasa2 jer ni..edit pun idak sangat..huhu

>>ummi sarah-najwan:
ambo turun sokmo PJ sbb adik ambo ado sano..hehe merenderk jah la kijo ambo

>>wan:
tq wan!..hentam shoot je ni

Kalamhati said...

>>kembara n.s:
mekasih!=)

>>puteri pisces:
hahaha nak tumpang sekaki kembang idung jugop ko..

>>Diana:
hehehe rasanya menara pensel tu baru wujud je tahun lepas..sebab tu tak pasan kot..

ha'ah..so far lum sempat lg nak shoot waktu malam..one day mesti gak nak try..=)

nba-Nur said...

Salam.. Memang cantik.. Nice shot!.. Lama dah berjalan ke KL & Putrajaya..

Mama Zharfan said...

sgt cantik :)
me dh sethn lebih tak pegi putrajaya ni..

Kalamhati said...

>>nba-Nur:
Salam..mekasih nur..
Ada masa pegi la buat tour de putrajaya..=)


>>MZ:
mekasih MZ!..balik Mesia nanti MZ mesti round satu Mesia lepaskan rindu..hehe

Miss Yaty said...

pandainya akak snap gamabr ni..memang sangat cantik!

DKosongLapan said...

lawo gambo cik Kalamhati ambik yeee.......

Puteripisces said...

kembang la idung org tu smua dok puji dia je...dah dah xpyh puji dia lg dh...karang x pasal2 ade org dok terbang je kt umah dia tu...di awang-awangan x jejak bumi kang....hahahahha (gelak jahat)....

rossoneri said...

wahhhhhhhhhhhhhh akak amik ke gambar2 ni....wahhhhhhhhhhhhhh

ZulkifliMN said...

cantik gambarnya.. langit biru..

whitecappuccino said...

cantiklahhh!! suka pemandangan2 cantik gini :)