Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Saturday, January 22, 2011

REZEKI DI HUJUNG TANDUK..


Kemain lagi tajuk..hehe ye la duit yang ada celah-celah wallet saat2 menunggu gaji masyuk ni kan..kumpul2 dapat gak merasa lamb chop ni..Teringin sangat nak makan.. Mana boleh tahan-tahan kan? Nanti kempunan lak.. Biar papa asal tak kempunan...hehe apa punya peribahasa tu kan..

Suka makan kat Jelita ni sebab kuah black pepper dia memang melimpah ruah..Ada member cerita, suami kawan dia siap bawak roti rumah dari rumah lagi sebab nak cicah dengan kuah dia yang lebih tu..hehe

Kalau nak rasa, kena la mai Kuantan..=)

7 comments:

Puteripisces said...

tggu aku dtg sane...blanje aku...weh tiket bas aku camne???ade x??

Kalamhati said...

>>puteripisces:
weh aku tunggu mu confirm semula..kato nak oyak semula bila tarikh balik..sok pagi aku gi amik la

MAPPIAU said...

yummmyyyyyy!!! menyelerakan sungguh, kene pegi terjah kuantan nih hahahahaa

Kalamhati said...

>>Diana:
hehe jemput la datang..=)

DKosongLapan said...

cik Kalamhati....
awok ni udah lame tak Kontan niii.....tak beghape ingat dha jalan die..... Jelita ni area mane??? ....nak kene singgah kalo sampei ke Kontan nanti niii

azieazah said...

Wahhh mesti sos black pepper tu malatops, kan?!

Kekuatan Lamb Chop ni haruslah pada sos nya. Kalu singgah Kuantan, harus cari nih...

Cuma jika boleh, soh la tokey tu tukar pinggan tu, Chicken Chop or Lamb Chop sesuai guna pinggan kaler putih, baru terserlah dan menyelerakan.

Pinggan kaler hijau tak sesuai laar.

Cma Shiema said...

lamb chop?en hubby suka makan..cma sebat steak @ ciken cop je..kamben bole buat cma penin oo..

kat kuantan??hua...jauhnye..

ingat bru nk p try..huhu