Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Tuesday, January 25, 2011

ALAMAK!TERLUPA DAA..


Uhuhu diriku ini terlupa nak renew lesen memandu..Lewat sebulan dah..Adeh la..masa dekat2 nak abis hari tu ingat..Lepas tu tak ingat dah..hari ni teringat balik..Terus pergi renew tadi..huhu apalah diriku ini..

Korang pun mesti biasa tak perasan atau lupa bila lesen mati kan?kan?haa tu senyum tu..ye la tuu

12 comments:

Ayuni said...

takut kne saman.....

azieazah said...

Kat kaunter tu, tak kene perli kerrr... hahahaha

Puteripisces said...

bakpo x tggu 2 3 bulan lg br renew...ahakkss

Citarasa Rinduan said...

hahahahah

kalamhati...
samalah kita..ayu pun tahun lepas lupa nak renew....hampir seminggu tak perasan..

♥ Princess ♥ said...

dah dekat setahun lesen mati baru perasan...huhuhu..pas2 leh pula relek drive jauh2..bila dah perasan baru kelam kabut..takut..hahha

Solihin Zubir said...

sebulan? okla tu.. sy aritu sampai 6bulan tak renew.. sbb terlupa.. hehe..
sib baik x kena denda.. huhu..

sarah-najwan said...

ni kes samo nge cik abe ambo bulan lepas..sebulan dah lesen off...baru sedar..gi renew hok 5 tahun slaluh mace hok ambo gak..amik 5 thun gak..

S..U..D..@..I..S said...

haha ..pernah lebih 2 bulan nasib x baik ada roadblock kena saman....huhuhu

cikmin said...

omaigod..bila baca entri ni..bukak purse...tengok lesen mati dah 20hb lepas...huhuhu..bukan main tadi bawak kete menyepeed... :P

p/s makasih ingatkan cikmin..hiks.. :P

whitecappuccino said...

hehe..mcm ciknor jugak ni..

eelobor said...

cerita pasal lupa nih, saya pernah lupa nak renew road tax motor hampir 3 bulan. itu hari juga lupa nak renew lesen memandu juga hampir 3 bulan. dah siap balik kampung & pegi penang bagai. sampai KL baru perasan lesen memandu dah tamat tempoh 3 bulan lepas.

DKosongLapan said...

awok sebab lupe le....yang kene saman dengan JPJ tuuu....awok sebab lupe rodtekmati..... dah 3 haghi dans ebab kene saman tu leee yang jadi punce teghinagt tuuu