Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Wednesday, January 26, 2011

Limbo Rock!


Pheewiitt!(jd Abam Amy Search jap..hehe)..Penangan air ni memang menggetar jiwaku..hehe ayat!Ni jus apple campur asam boi campur limau nipis..Mana depa dapat nama Limbo rock tu taktau la..Limau+asam boi kot Limbo tu..hehe

Apa2pun yang pastinya korang kena cuba!hehe

19 comments:

apezs shah said...

salam betol ke sedap ni?
sbb kalau apple ngan asam boi mmg sedap habis... ;)

Sharinginfoz said...

boleh terbayang kemasaman ni

Cma Shiema said...

limborock?belom penah cuba lagi...

cikgu isza said...

jom kkkita berlimbo.. hhehehe...

sarah-najwan said...

kat mana weh..ambo nok gi try etek gak...ehhee

DKosongLapan said...

ade tempat awok pegi dipanggei nye LimeBoi....... sebot lidah kite lemboii.......

azieazah said...

Epal + Lime + Asam boi?

Prhhh sedap tu masam masam manissss...

eelobor said...

hehehe, 2 malam lepas minum air ni jugak tp tak di sebut limbo pun. hehehe, wife lak minum kedondong campur asam boi. agak2 kuar nama ape yer? kedemboi? hahahahahha

Kalamhati said...

>>Apezs:
Salam..
sedapp!sbb epal ngan asam boi di mcm manis sket kan..bila letak lime dia mcm best lg..hehe

>>Sharinginfoz:
hehe masam tp tak sangat la.sbb asam boi tu kan manis je rasa dia..

>>Cma:
kena cuba!hehe

Kalamhati said...

>>Isza:
jom!yarrebbaaa..hehe

>>ummi sarah-najwan:
kat jelita..tepi post office bandar tu..depan public bank...gi la..sate zul pun ado situ..hehe

Kalamhati said...

>>D08:
agoknya kan perkataan Limbo tu dari lime+asam boi la kan..hehe rock tu sbb letak air batu..hahaha

>>azieazah:
Kak azie..memang gitu la rasa dia..best!hehe

Kalamhati said...

>>eelobor:
hahaha tak pun 'donboi' sedap jugok..=p

Citarasa Rinduan said...

nak cari mana nie..
kena buat sendirilah jawabnya..

Kalamhati said...

>>Sis Ayu:
Ayu buat la menu baru kat Citarasa Rinduan..hehe

IMANSHAH said...

tak reti minung air pelik2

Kalamhati said...

>>Imanshah:
ambo pun ni baru blaja minum air pelik..hehe

Solihin Zubir said...

tak sakit perut ke kak?
nmpk cam masam giler je.. heheh..

Izan Ishak said...

sebut rasa dah kecur air liur ni tau...

yelah...limau+asam boi=limboi...heheh

Miss Yaty said...

akak kedai mana yang jual air ni? macam nak cuba jugak je ;)