Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Wednesday, December 29, 2010

Mesyuarat oh mesyuarat


Salam semua..lamanya Kalamhati tak bersiaran..huhu

Memang bz tahap kucing hilang anak..hehe..hari ni Kalamhati ada mesyuarat kurikulum..Tahun ni kena jd Ketua Panitia Bahasa Arab lak..huhu

Kat luar hujan..sejuuk..suara GB pun dgr tak dgr je..tido sodap ni..haha

14 comments:

nazirulhazwan~ said...

bulehla kite borak2 bhase arab.hehe

Hanisah Safian said...

kaifa haluk? heheheh tu je lah reti ponnn.hahahahah XD

Nur Azila Ismail said...

selamat bertugas semula kak :)

sarah-najwan said...

akak da beres meting skol..
skrg tgh persiapkan minda dan fizikal utk sesi baru 2011..

tak sabar nak pi skol
semangar membara nih..
demi anak bangsaku....

rossoneri said...

patutlah dah lama xnampak..
wahhhhhh akak pandai arab lah ni.. waaaaahhh

Citarasa Rinduan said...

salam..
kalamhati...rindunya pada kamu..
selamat bermesyuarat

eelobor said...
This comment has been removed by the author.
eelobor said...

maklumlah dah cuti lama kan? sibuk yer dah nak buka sekolah. eelobor ada tag untuk kakchik, kalau dah free nanti, joint la yer. boleh tengok kat sini. itupun kalu rasa nak joint yer...

AtiEnAbErn said...

http://atienabern.blogspot.com/2010/12/dapat-award-lagik_29.html

suri solehah said...

salam..selamat bermesyuarat dan selamat terima tanggungjawab..

Kalamhati said...

>>Naz:
Bereh!buleh aje..hehehe

>>Hanisah:
wah!teror2..hehe nak jawab dlm arab ke?hihi 'ana bikhayr, alhamdulillah'..=)

>>Zieyla:
mekasih zieyla..selamat berangkat ke PLKN nnt ye..

>>Ummi sarah-najwan:
skool saya ni lambat sokmo wat miting..org lain dah bereh dah..
saya pun tgh kumpul semangat semaksimum mungkin ni..nak maintain smpi hujung tahun semangat membara ni..hehe

tengok sekolah dan rakan2 je semangat trus membara..=)

Kalamhati said...

>>rossoneri:
ha'ah..balik umah dah petang..melepek je..tido awal sbb pagi2 dh kena ada kt skool..huhu

takde la pandai ngat..boleh la sikit2 ckp arab..=)

Kalamhati said...

>>Ayu:
Salam Sis Ayu..rindunya kt Ayu n Citarasa Rinduan..
mekasih sis!

Kalamhati said...

>>eelobor:
ha'ah..huhu dtg2 je trus kebizian..
mekasih tag kakchik..insyaAllah..tingin nak cuba gak!

>>Suri solehah:
Salam Suri..mekasih ye..insyaAllah akan pikul tanggungjawab sebaiknya..=)