Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Saturday, December 18, 2010

KALAMHATI DAPAT HADIAH SAGUHATI DAN SAGUJANTUNG!!HEHE

Alhamdulillah..Kalamhati tersenarai sebagai salah seorang pemenang saguhati dalam contest Teka Tikan yang dianjurkan oleh Pn. MohKembara..tho join suka-suka untuk meriahkan suasana je.. dapat juga hadiah saguhati..dan yang terharunya Kalamhati dapat satu lagi kejutan apabila Pn. MohKembara memilih Kalamati sebagai penerima hadiah sagujantung!hehe sebab syair yg Kalamhati buat kononnya menusuk jantung!..padahal main karang jer sesedap oren..



Dalam contest tu, dikehandaki menjawab 3 soalan berdasarkan gambar2 yang diberikan. Untuk jawab contest ni, kita perlu selak balik entry2 yg lepas untuk cari gambar yang berkenaan dan bagi jawapan yang tepat.

Dan soalan pertama, bukan memerlukan jawapan, tetapi perlu mencipta syair yang berkaitan dengan gambar. hehe bangkit semula aura syair dalam diriku..Gambar masjid yang diselaputi salji putih..

Ni jawapan yang Kalamhati berikan..


Soalan ke 3 tu Kalamhati salah..jawapan sebenarnya ialah patung Vladimir Lenin, di Rusia..
Apapun, seronok join contest MohKembara sebab soalan2 dia memang unik dan menguji minda..hadiah dia lagi la unik..pastinya hanya ada di bumi Turkey saja..hehe mekasih Kak Halima! Lain kali buat la contest lagi!..=)

Kalau nak kenal budaya Turkey dan lihat tempat2 menarik di negara-negara di seluruh dunia..Jenguklah ke blog MohKembara. Korang mesti suka!


11 comments:

ArETiEn said...

Klamhati : tahniah ye kak .. tahniah skali lagi .. =)

whitecappuccino said...

Wah3X!! tahniah2!

Kalamhati said...

>>Aretien:
tq aretien!..=)

>>Ciknor:
hehe tq Ciknor!..=)

cikgu isza said...

wahhh,,, tahniah.. ni namanya rezeki tak terduga..

Kalamhati said...

>>Isza:
hehe tq!..betolx3..alhamdulillah

alinac lover said...

tahniah

suka akak ek

hehehe

Kalamhati said...

>>Yong:
hehe tq Yong!..mesti la sukaa..=D

kak ina kl (1) said...

tahniah.bestnya dapat hadiah dari jauh.

tergelak akak baca N3 kat bawah tu..kelakar wei..bila masa akak bagi belacan kat kamu...

eelobor said...

tahniah....hehehe, suka sangat dia joint contest

Kalamhati said...

>>kak ina:
tq kak!
hihihi ampun kak!idea spontan je sbb teringat entry akak pi melaka aritu..hehhe

>>eelobor:
mekasih!..hehe seronok meriahkan suasana ni..hihi

Jo Qusary said...

Whoaaa... tahniah tahniah!