Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Tuesday, November 2, 2010

Saya dah beli..anda bila lagi?


Sebut Alinac Shoppe mesti ramai yg dah mula mengenali si pemilik online shop ni kan..ataupun ada yang lebih mengenali si cantik manis ni melalui blog Beautilicious nya..

Semangatnya kental untuk memajukan diri dan keluarga..Ku memang kagum bila tengok orang yang bersemangat dan gigih berusaha walaupun usia masih muda..

Cara dia explain pasal produk-produk yang dia jual pun kita dah dapat agak yang dia memang expert dan mahir tentang product yang dijual..Bukan sekadar omongan kosong..Dia sendiri yang guna product tersebut, jadi memang tiada keraguan..InsyaAllah..

Ku ada order beberapa barang dari Alinac Shoppe aka Yong ni..Dan dah selamat sampai pun..Barang2nya seperti dalam gambar di atas Mistine Body Mate, Pinky Nipple Essence, Mistine Cuticle Serum Theraphy dan Mistine Clear Zone Black Head Warming Scrub..Siap dapat promotion Breast Soap percuma lagi..Tq Yong!

Sangat mudah untuk buat tempahan dengan Alinac Shoppe ni..Kalau tak dapat isi form tu..Boleh add Alinac Shoppe@Facebook dan berurusan melalui private message kat FB..Anda akan merasa sangat selesa berurusan dengan Yong ni sebab dia memang peramah orangnya..Berpengalaman dalam dunia Spa..Satu advantage untuk Yong kan..Dia tau produk mana yang bagus dan sesuai untuk kita..

Ku hanya tolong promote as kawan..Bukan senang kita nak jumpa orang yang jujur dan baik tetambah dalam bisnes online ni..Bukti dah ku tunjukkan...So korang jangan takut atau ragu untuk order barang dengan Yong ye..Sama-sama kita support dia..

Jom jenguk online bisnes Yong kat Alinac Shoppe!

5 comments:

Anonymous said...

yer betul2 kak alinac mmg peramah orgnya...produk2 yang dia jual pun ok no side effect...dah penah cuba bodimate n breast soap tu ehem terbukti berkesan

Kalamhati said...

>>Sweet: gud2..akak baru nak cuba..sama2 kita support Yong..=)

Unknown said...

hoho.sweet mana ni ek..?? ngee

akak..thanks sudi buat entri ni.terharu btol ni.haish! T__T

thanks juga sbb sudi bli brg ngn saya~

saje kasi breast soap tu..suh akak cuba jugak~ hehe

Kalamhati said...

>>Yong: takde pe entry ringkas je..huhu
tq yong..akak baru cuba sabun tu..hehe

Anonymous said...

alinac>> ni sha la kak bdak kuala ketil tu...tersesat sini jap
mcm mana leh terkuar sweet xtau la hahaha

kalamhati>> yer sama2 support harap bisnes kak yong lebih maju lepas ni-Amin