Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Monday, November 1, 2010

PM KENA DEMAM CAMPAK??


Ni mesti PM ada balik Pekan lalu depan umah ku ni..Pahtu jangkit dengan diriku..hehe gurau je..What a coincidence kan..sama2 berjanji untuk naik campak di usia 'tua'..kihkih..Apapun semoga cepat sembuh la..diriku dah comel baik dah..hehe takde polka dot dah kat badan..dah kering..


Ni berita yang ku amik dari blog DaddyZilhan..tq so much!


Datuk Seri Najib Tun Razak Kena Campak!

Melalui berita yang diterima oleh ZilhanDotCom Datuk Seri Najib Tun Razak, Perdana Menteri Malaysia telah diserang penyakit cacar atau demam campak. Beliau dinasihatkan agar berehat di kediamannya dan mengelak daripada menghadiri semua majlis rasmi berikutan rawatan perubatan terhadap beliau.
Penasihat media beliau, Datuk Seri Jalaludin Bahaudin, dalam kenyataannya menyatakan bahawa Perdana Menteri mula merasa kurang sihat dan kemudian didapati ada ruam panas, sakit otot dan sendi pada hari terakhir Sidang Kemuncak Asean ke-17 dan berkaitan di Hanoi, Vietnam selama tiga hari.
“Setibanya di Subang (Selangor) pada Ahad, beliau menunjukkan ada tanda-tanda awal menghidapi penyakit cacar dan dengan segera mendapat rawatan.Oleh kerana ubat diberikan awal, Perdana Menteri menunjukkan respon yang baik,”


Read more: http://www.zilhan.com/datuk-seri-najib-tun-razak-kena-campak/#ixzz141L6mZK8


6 comments:

alinac lover said...

alahai..senasib ni..hehe

Kalamhati said...

>>Yong: hehe tu la pasal..janji lak..hik

cikgu isza said...

saper ler sebarkan tu??
;)

Kalamhati said...

>>Isza: hihi sapa yang bertuah tu ek..=B

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

siannya adikku nie

hah...kalau macam tu siapa duduk tengah-tengah..dialah penyebarnya

Kalamhati said...

>>Kak Ayu: hehe sapa kat tengah2 tu memang bertuah tu..=D