Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Tuesday, November 23, 2010

Patung wanita separuh bogel elakkan mengantuk ketika memandu?..@$%#&^%#@

Patung Wanita Separuh Bogel Dijual Secara Terbuka
WANG KELIAN: Patung berbentuk wanita separuh bogel yang menggunakan tenaga solar didapati dijual secara terbuka di pasar sehari Wang Kelian di sini.
Tinjauan mendapati banyak pengunjung pasar itu membeli patung buatan Cina itu yang berharga RM10 atau Bhat100, untuk dijadikan hiasan dalam kenderaan.
Seorang peniaga berkata patung itu dapat membantu pemandu mengelak rasa mengantuk memandangkan badannya boleh bergerak terutama bahagian dadanya.
Seorang pengunjung, Faizal Abdullah, 33, dari Selangor berkata, pihak berkuasa sepatutnya memantau semua produk yang dijual di pasar di sempadan Malaysia-Thailand itu memandangkan kawasan terbabit menjadi tumpuan ribuan pelancong.
"Bagi mereka yang hadir bersama keluarga, termasuk anak-anak, penjualan secara terbuka produk lucah itu amat memalukan," kata Faizal. -BERNAMA
sumber: mStar Online

**Nak tengok gambar patung dan berita lain tentang patung ni sila lawat blog BorakKosong..
------------------------------------
Astaghfirullah..elak rasa mengantuk atau tambah leka duk tengok patung tu sampai boleh sebabkan kemalangan..pihak berkuasa perlu memantau segera dan haramkan penjualan patung2 sebegini..Kalau kanak2 yang tengok, apa yg mereka fikirkan?hmm

13 comments:

whitecappuccino said...

Benda2 yang tak elok ni juga yang jadi pilihan kan? sebab tu la hati sentiasa hitam..nauzubillah..

Kalamhati said...

>>whitecappuccino:
huhu betul tu..rasanya masa pegi Pengkalan Kubor aritu takde dijual..harap2 jgn la merebak penjualan patung ni..sekali tengok satu titik hitam melekat di hati..nauzubillah

Gayahspears said...

hahah.. lawak la akak..
tgk gmbo bogel ja sume mata jd membulat ya??? macam2 hal la skrg nih!!! tp pndai jugak dorang cri duet ya dgn jual patung bogel tu.. huhu

Kalamhati said...

>>Gayah:
huhu tu la pasal..duit punya pasal..sanggup buat apa saja..terbojol bijik mata deme nengok agaknya..

DKosongLapan said...

apekehei nye deme ni....juei pulak open pulak tuuuu....pehak berkuase takkan tak namapak nye tak???? oghang ghamei pulak....takkan le tak ripot.... udah akhir zaman macam tu leee.....bende2 camni udah tak jadi malu dahhh

Kalamhati said...

>>D08: huhu btoi tu..dunia akhir zaman..yg batil jd benda biasa je..harapnya cepat le tindakan diambil..

Solihin Zubir said...

adeyh.. macam2..
yela tu elak ngantok..
kalau dapat bala sebab patung tu cmne? tiba2 eksiden..
hhmm.. dunia akhir zaman..

Kalamhati said...

>>Solihin:
huhu tu la pasal..nak ilang ngantuk kang lain plak jadinya..dpt murka Allah..

cikgu isza said...

dah banyak betul benda yang tak patut2..

noor said...

benda2 mcm ni suka sgt diaorg nih....byk lg cr lain

Kalamhati said...

>>Isza:
tu la..menyedihkan je..pk untung je


>>noor: huhu tu la pasal..menyedihkan dan memalukan kan

alinac lover said...

tak elok la kan dorg wt mcm tu.malu jerk~

Kalamhati said...

>>Yong:
tu la pasal yong..sgt memalukan..huhu