Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Monday, November 8, 2010

Kalaulah..



Petang-petang gini kalaulah dapat pekena air kelapa sedap ni..Hehe buat suspen je kan..Tapi memang ku minat giler minum air kepala kelapa pure cemni..

Kalau kat Kuantan ni, biasanya pekena kat Kedai Paksu & Maksu kat sebelah Balai Polis Peramu..Yang duk Kuantan tahu kot tempat ni..Memang best!.Makan sata ngan air kelapa..Perrgghh!Nikmat dunia..

Petang-petang memang penuh kedai paksu ni..Nak makan apa..Nasi dagang ada..sata, udang, sotong serta ikan celup tepung..keropok lekor..masakan panas semua ada..Kedai biasa je..Bukan mahal..santai je..Seronok gak kalau sekali sekala menyesakkan lagi kedai Paksu ni..hehe

Nak cuba?..Jom ler datang Kuantan..ehek


13 comments:

apezs shah said...

wow sedapnye

alinac lover said...

isk2..tergugat saya..hehhee

sarah-najwan said...

akak suka beli2 kat mok na je...hehe..

pena said...

mak aih..

bestnya air kelapa..

Kalamhati said...

>>apezs: hehe jom akak blanje..=p

>>Yong: hihi Yong kena datang sini..=)


>>Ummi sarah-najwan: akak, mok na tu hok sbelah alik sana jalan tu ko? saya tak rajin try lagi..

>>pena: hehe memang best..tp ujan ni tak berapa dpt minum la..tejuuuk..hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sedapnyer..kat doha sebiji kelapa muda dah harga RM18...huhu

Kalamhati said...

>>Lydia: Errkk ye ke..huhu mahalnya..mau dapat 4 5 biji kt sini..

eelobor said...

weiiii lor dio. buat kito terliur jah

Kalamhati said...

>>eelobor: hihihi kawe takdok niat..=B

Ciklinn said...

nanti kalu ciklinn ke kuantan bawak gi yerk... hehehhehe

Kalamhati said...

>>Ciklinn: bereh!hehehe

zmah said...

Buat minum petang best ni...

.::cEriTeRa HatiKu::. said...

aduhhh..terliur pulak..heehe