Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Tuesday, November 30, 2010

JAJAN IKAN KELI PUN ADAA..

Snek ikan keli dapat sambutan



SITI ZAHARAH menunjukkan snek ikan keli yang dijual di MAHA 2010, Serdang semalam.




SERDANG - Ikan keli masak gulai atau goreng merupakan masakan popular sejak dahulu lagi dan banyak dijual di restoran di negara ini.
Namun hasil teknologi terkini, produk ikan air tawar itu kini disediakan dalam bentuk snek dan dijual pada harga RM1.80 sen bagi setiap satu pek.
Itu idea pengusaha industri kecil dan sederhana, Siti Zaharah Saidin, 39, yang kini menjana keuntungan bersih kira-kira RM25,000 sebulan hasil jualan snek tersebut.
Menurut pemilik syarikat Wawa-A yang beroperasi di Sungai Petani, Kedah itu, dia mula berniaga secara kecil-kecilan dengan menjual serunding ikan keli, daging dan ayam di pejabat-pejabat kerajaan.
----------------------------
Teruja pulak nak rasa!hehe..mesti sedap..sebab ku penggemar ikan keli..Mana tau lepas ni ada pulak snek ikan belut..hihi lagi gempak..

3 comments:

Ainismaira said...

waaa.. macam sedap je.. favorite tu ikan keli.. hehe

Kalamhati said...

>>Ainismaira:
hehe sama la kita!..=)

meaw said...

macam mana rasanya? suka ikan keli nie....HEHE!