Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Thursday, September 30, 2010

Kalau saya senyum..awak mesti senyum sekali




Hai kacak-kacak dengar sini!!hehehe..

Ku tak minat sangat rap2 ni actually..tapi lagu ni macam melekat je kat hati..maybe sebab keyword 'senyum' yang digunakan untuk lagu ni..

Paling suka part yang Najwa nyanyi..mengajak kita semua senyum..bila kita senyum..orang lain pun berjangkit senyum gak..betul tak?kalau tak caya cuba senyum kat sesapa..orang yang waras biasanya akan balas senyum tu balik..

Tapi masih ada spesis yang memang susah nak senyum..masam dan kelat sokmo je muka..kita senyum pun dia buat 'derk' je..sebab dia kata muka dia memang masam cemtu..haha cuba la mokcik senyum sikit..mesti manis punya muka tu..tanak cuba memang la!

Senyum kan sedekah..haa apa lagi..kita sedekah lah banyak2!tak kena keluar duit pun tapi pahala masyuuuk cem nuffnang gak..hehe


3 comments:

DKosongLapan said...

moh kite.....senyum.....tapi jangan sengih lelebih... kang oghang kate gileee

Nur Azila Ismail said...

stiap org ada senyuman yg manis .
ayuh senyum . hehee

Kalamhati said...

hehe senyum biar bertempat!

zila: dats true!makin manis dan lawa kalu senyum ni..hehe