Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Saturday, September 18, 2010

Cerita makan pulak..=B

Tadi pegi makan kat Tanjung Lumpur (sapa duk Kuantan tau la tempat ni)..Sebut je Ana Ikan Bakar mesti org Kuantan tau..Ku takde la minat seafood ngat sebab takleh makan ngat..Tapi tang sotong tepung dia memang tak tolak punya..hehe.Ku order tomyam, siakap 3 rasa dan semestinya wajib sotong tepung..



Penuh..orang beratur tunggu meja kosong..
tetambah kt bahagian atas..Tempat yg boleh bersila..
tp ku biasa makan kat bawah ni je..




Nah!ni la dia rupa sotong tepung bertuah tu..hehe memang sodap
Sapa nak cuba kena datang Kuantan




Yang part ikan siakap masak tiga rasa ni yg ku tak puas hati..
Mementang orang ramai..sambal dia ciput je dia letak..
Menten la kualiti beb..



Daaan air tembikai gelas besooo..sodap weh!hehe


Restoran ni makin lebarkan sayap nampaak..time kuar baru ku perasaan kat tepi jalan besar ada satu lg cawangan dia rupanya..laaagi beso kedai dia..fuuuhh kencang btul bisnes..

Bukan takde kedai lain kat Tanjung Lumpur tu..banyak je kedai..taapi sangkut kat Ana ni gak..sebab dah cuba beberapa kedai lain..sotong dia tak ummph cem kt sini..ada kedai yg melampau2 rega dia pun ada..So nak selamat..ku tuju terus la ke Ana ni..

Moh ler datang Kuantan..hehe

4 comments:

apik pehe said...

wahhh sedap2..pnah gak mkn kt situ..uhuhu

Kalamhati said...

hehe org duk kuantan mesti penah pegi..

najib said...

ikan tu komplenlah,bukan murah harga ikan itu,sambal ciput jer

Kalamhati said...

tu la pasal..tekebil2 je kitorang tgk ikan tu..makan je la sbb dah lama tunggu..huhu