Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Thursday, July 12, 2012

Tak Tumbuh Melata.. Tapi Tumbuh Merata Dah Ni..


Kalau tak caya cuba tengok!!hehee


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v
v


Tadaa.. Baek punya tempat ia tumbuh! hehe sapa la yang pi buang biji tembikai dalam ni kan..hahaha


12 comments:

teratai said...

tapi berjasa pulak kan...

cynta ieda said...

http://www.sayeshukepink.com/2012/07/sorry-please-try-again-later.html mari join sini dear..banyak hadiah menarikkk

eelobor said...

hehehe....ada hasilnya pakak ranggos sket soram

Zulfadly said...

cantik jer tumbuh situ, hehe

Nur-nba said...

Sedang elok pokok tembikai ni hidup di situ.. :)

♥ Cmª shIemª ♥ said...

hehe...berhasil~~~

Syazwan Che Deraman said...

kihkihkih.
boleh bagi kat pelajar tu cikgu.

YanaHime said...

wow! tembikai....yummy!

eiela said...

saya ingatkan tembikai di atas batasnya rupanya dalam pasu. rezeki.

ariana said...

Tempat yg sesuai plk utk dia tumbuh tu...rezeki siapalh nnti ni..

SURIA AMANDA said...

sejuk kot..pasal tu senang tumbuh...kena campak biji tembikai banyak2 la mcm ni...

Izan Ishak said...

bestnya... sampai berbuah gitu. subur gamaknya tanah kat situ ye...