Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Monday, April 9, 2012

Pelacur Kelas Pertama?Khelasss kauu!



Hambuihh! Ekau nak buek apo cari pelacur kelas pertama? Ramai lak tu yang mencari.. Rosak betul la. Cari la benda yang bermanfaat sikit.. Yang dekatkan diri kepada Allah..Awat tak cari cemana nak jadi penghuni Syurga kelas pertama? Haa kang boleh jugak bersihkan hati tu..

Toksah la duk cari benda yang Allah larang. Manusia ni kan, yang terlarang tu la yang dia suka buat. Cuba contohi orang yang cari 3 keywords yang bawah tu. Kan ada juga manfaatnya. Tambahkah ilmu dan dapat juga pahala cari ilmu.

Dunia maya yang tiada boundaries!So? Tepuk dada tanya iman di hati.. 

13 comments:

pena rozie said...

sj nak bace la tu...

Kalamhati said...

>>rozie:
maybe jugak..if juz nk cari makna pelacur kelas pertama takpe..jgn cari pelacur sudeyhh..huhu

whitecappuccino said...

hehehe.. ado jugok cari sini lagu tu..

aimaniman said...

yg ada bau2 tu le yg depa suka, almaklum tabiat manusia...

♥cmª shIemª♥ said...

hohohoh...
sesat...sesat..

ieda said...

hahahah
nie carian di blog wan ke ??
ada buat entry pasal pelacur ke wan ??
kdg2 tuu pelik .. kita x buat punn ada org cari disini kan huhuhhu

Noraim said...

agok2 kak rajin ko buat entry gitu? haha. mengarut la.

Noraim said...

agok2 kak rajin ko buat entry gitu? haha. mengarut la.

Ayen... said...

manusia = yg tu xleh yg tulaa dia nak.setuju?.....huhu.

Izan Ishak said...

ada2 aje dorg ni... takmo cari yg pelik2 kat sini lagi ye.

Hanis MY said...

oloh la parok2...gano buleh sesat cari sini...

Liza Razak said...

adoii...x de keje lain agaknya diorang ni..haih

Iena Eliena said...

pelacur dh buat online booking kot
hehehe
budak2 skrg ni xdpt d jangka(^_~)