Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Tuesday, April 17, 2012

Entry Kecur Ayaq Liuq..hehee

Rojak buah yang sedaaapp sangaattt!hehe..

Erkk jangan ada yang mengidam lak..Jenuh lak nanti..huhuu


Published with Blogger-droid v2.0.4

22 comments:

Sa Fa Az said...

waaa...teliuq da ni .. hehe. thanks sharing. sy fan rojak..hoho :)

Mat Gebu said...

Tergugat iman....sabarrr jee lahh!

S..U..D..@..I..S said...

favaret juga....

msredcheesecake said...

memang kecuq la....hee

Rozuan Ismail said...

colek buah

Lelord said...

adehhhh sedapnya

YanaHime said...

uish! sedapnya...menitik dah ayaq liuq nih

teratai said...

potongan buahnya pun menarik...penuh berseni!

ariana said...

sedapnya..buat sendiri ke kuah dia?
dulu akak ada beli kuah rojak yg dah siap..tinggal buh dalam buah je..guna petis ke apa..tp dah lama habis , dan dah lama tak makan rojak buah..huhu terliur lah plk tgk..

ieda said...

omakk aihhh dirimuuu sungguh kejammm ! .. ohhhhhhhhh tidakkkkkkkkkk ;)

MOH KEMBARA said...

Salam Cikgu,

Sedap tu...made in...?

Ayen... said...

bestnye,lama dah x mkn ni...

Izan Ishak said...

akak....memang ini buat air liurku meleleh2 nih! sedappppppp....

Sunah Sakura said...

ya Allah kakkkkkkkkkkk..sedapnyeeeeee!!!

Nur-nba said...

Nasib tadi baru lepas makan jeruk.. :)

Azhariah Zuber said...

adeh telan air liur saja.

♥cmª shIemª♥ said...

waduh....nyam3.....
nak3..

aizamia3 said...

wah.. nampak sedap.. nasib baik perut dah kenyang, kalau tak.. nak kena cari satu hal, kat pulak nak mencarinya..

eLL said...

nak sikit

Noraim said...

kalu wak diri lagi sedk. huhu.

Trica Jus murah said...

andai saja yah...hhe

whitecappuccino said...

gulp!