Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Saturday, February 18, 2012

Tak Belajar Sivik Kot..

Nampak tak bontot kereta depan yang kedua dari depan KH tu. Dengan selamba je dia meluru masuk..Dia dah cuba nk masuk masa kat belakang lg..tapi bila orang belakang KH tak bagi terus dia pecut ke depan. Kereta depan KH terpaksa mengalah bila dia himpit dekat sangat.

Memang spesis tak makan saman macam ni..Makwe kot kat sebelah dia.Tu yang nak tunjuk hero kot..huhu

Rasa hangin je tadi sebab kereta panjang berderet que tetiba kereta tu tanpa segan silu meluru masuk cemtu. Kuang hajau btoi..


Published with Blogger-droid v2.0.4

22 comments:

Rozuan Ismail said...

setakat macam tuh,tak perlu nak tunjuk hero depan makwe.

langsung tak de sifat kejantanan.

Pn. Sheila@CC said...

macm ni ler ragam manusia yg xde rasa salah...

✿Gucciey Lavender✿ said...

nak cepat lah tuh .. haih .

diana said...

entah2 lesen pun tak de tu..baru keluar dari hutan gamaknya..

pha is said...

ni buat orang 'panas' ni...

ieda said...

aduhh kalau x susah kan org x per .. nie nyusahkan org .. kalau terlanggar macam maneee .. adehhhh kalau ieda wannn harus ku ermmmmmmmmmmmmmm ;)

~izan~ said...

selfish tu kak...selalu sgt org potong q ni,kalau kt highway,lorong kecemasan pun diorg belasah huhu

whitecappuccino said...

orang macam ni la selalu buat ciknor naik angin! kalu depan ciknor sure bunyikan hon tapi suami selalu kata.."biarlah dia".

Citarasa Rinduan said...

peeh.. mmg cara gitu bt ayu hangin gak..
sabor2....

tak kuat iman, ayu tonjol balik.. eikkkk!! ganasnya daku

♥MAMASYAZA♥ said...

memang ada manusia camni, tambah2 kalo time nak bayar tol, cam hampeh jekan

aimaniman said...

anggap je pemandu tu nak melepas sangat2, dah x tahan sebab tu potong que... lagi marah lg kita sakit hati kann..

Mama Ann said...

Kalau dia nk tunjuk terror dekat mak wer macam tu..silap haribulan mak wer pun buat macam tu dan cabut lari..

Eyeme said...

x pasai2 saya pulak kene dgr awak bebel..hahaha

Aki said...

ambek no plat die.. pastu post.. ha ha ha..

CikLilyPutih said...

memang sangat kurengg ajo pun..

♥cmª shIemª♥ said...

salam kak kh..
huhu..cma pun selalu jugak kene camni..

bukan xde kesedaran sivik..
biadap namanye tu.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

klu kiter naik kereta besor kita sondol vontot keter dia kak..kurang asam jawa kan?

S..U..D..@..I..S said...

banyak kurang asam garam dijalanan KH..

Noraim said...

nak tunjuk hero knon, kalau terlanggar nanti tahu pulak marah.

Ayen... said...

kat mane2 pun ade jenis mcm ni.kita panggil jenis 'bengong' boleh?hehe...

Azhariah Zuber said...

sabar je la

nuriz said...

penting diri la tu