Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Thursday, January 19, 2012

Haa Nakal Lagi!


Ni la akibatya kalau taknak dengar pesan cikgu. Suruh berjalan elok-elok jangan bergurau dan tolak-tolak.. Bergurau punya pasal, bertelur dah dahi. Si kawan sekat kaki  dia time berlari..maka tersadung dan terhantuklah dahi tu..

Budak-budak ni kan..makin kita larang makin dia buat kan? Huhu dah namanya kanak2.. Sabar je la walaupun kdg2 geram jugak..hehe pulas tinga kang!haha

Published with Blogger-droid v2.0.3

37 comments:

gedek! said...

betelor!

adoi!

JIJI YU said...

sadisss

Nur-nba said...

Sabar ye kak.. Budak2 biasalah..

azieazah said...

Itu pun lum tentu serik tuh...!

whitecappuccino said...

besar jugok telur tu.mujur tak berdarah! macam tu la budak2, suka benar sekat/peteh kaki.

Rozuan Ismail said...

sedih tol la.

Kalamhati said...

>>Uncle:
huhu tu la..mmg besar telur bengkak dia td

Kalamhati said...

>>Jiji:
huhu budok buah bulih sakit..

Kalamhati said...

>>Nur:
huhu tu la..mmg kena sabar..mujur akak ni bkn jenis cepat tgn..huhu

Kalamhati said...

>>Kak AA:
mmg tak serik ni..bdk ni mmg jenis tak duduk diam..huhu kalau kat surau pun, kita ngaja ngaji di duk guling2 je.larang dengar jap je

Kalamhati said...

>>Ciknor:
huhu tu la..kalu daroh mmg lagi kesian..
meme pun ..tak reti duk diam kalu doh namonyo budok2..huhu

Kalamhati said...

>>Wan:
hehe pucat lesi muka dia td..takut kena marah ngan cikgu2..

eelobor said...

Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui... sebab itu saya tak di jadikan seorang cikgu kut. memang tak sesuai dengan saya.... sekali larang tak dengar, 2 kali larang tak dengar juga, masuk kali ke-3 dah tak larang pakai mulut kut.

p/s: komen nie tak de kena mengena dengan gambar di atas.....

Huda said...

la siannya dia..dah nama pun budak2 kan..

Citarasa Rinduan said...

ayu baca komen eelobor, ayu yakin.. ayu pun macam beliau..
tak sesuai memikul tggjawab seperti guru2 y lain

PS: aduh...... dah surut benjolnya?

Hanis MY said...

huhu sieynyola, tu la main tok kaba ringat...

teratai said...

kecianlah pulak tengok dahi membenjol tu!

aimaniman said...

biasalah budak2, kalau x menyakat dia plak yg disakat... sehari kalau x da laporan budak 'sakit' memang kira cuti la sekolah tu kan...

Kalamhati said...

>>eelobor:
hehe ambo pun kekdg ilang sabar jugok..tp setakat ni tangan naik kat rambut jah..tarik rambut dan pulah deras..biar dio raso pedih..hehe nok rotan or cubit takut tinggal bekas

Kalamhati said...

>>Huda:
ha'ah..huhu bila dia nakal rasa geram je..tgk dia sakit ngan muka kesian dia tu rasa belas lak..huhu

Kalamhati said...

>>Ayu:
huhu kakchik yg tak minat ni pun Allah takdirkan kena ngaja budak2 gak..huhu

tp alhamdulillah..so far boleh bertahan lg..

dah surut sket dah td pas tuam ngan ais

Kalamhati said...

>>Hanis:
meme pom..kalu lari tu cikgu pun demo nok tembo

Kalamhati said...

>>Kak teratai:
huhu tu la..nmpk muka dia pucat td

Kalamhati said...

>>mama aimaniman:
betul tu!mesti ada je..klu tak luka..terkencing pr terberak dalam seluar..tak pun yg bergaduh.huhu

ariana said...

Kan dah dapat hadiah..hehe.

Biasalah budak2 kan..cuma yg bimbangnya kalau kena ibu bapa yg tak faham je..takut mereka salahkan guru pula, padahal kita ni..dah habis jaga dah..huhu

Kalamhati said...

>>Kak Ariana:
btul tu kak..slalunya mmg ada je kontroversi..parents yg tuduh cikgu tk amik tahu pasal anak dorang..huhu padahal kita dh abih jaga dah

Woofer Storm said...

manusia memang mcm tu,semakin dilarang semakin itu dia gatal nak cabar..pelik tapi benar ni sis^^

Iffah Afeefah said...

alahai bebudak kak

Eliyana said...

mak ai! besaqnya benjol...

msredcheesecake said...

Sakitnya.... Camne nk jawab ngan parents dia ni....

ieda said...

aduhhh sakit tuu wan ..
huhuhu

♥cmª shIemª♥ said...

salam kak...
humanghaihhhhh...
seketul benjol huhu..padah...

betul2..makin dilarang,makin suka dorang nk buat..

S..U..D..@..I..S said...

Ntah betul ntah salah org tua2 kata kecik2 nakal besar nnti cerdik pandai...jgn makain nakal sudah

MOH KEMBARA said...

Salam Cikgu,

Sib baik bertelur jaa...

Ayen... said...

ayen dulu memula posting kat skolah rendah.mmg dieorg ni klu time rehat x duduk diam,berlari sane berlari sini so bertelur kat dahi tu biasalaa,hehe...tp skrg kat skolah menengah,lainlaa keadaannya sbb budak besor.

lienda said...

kesian,mesti sakit tuh !
anyway i follow !

Izan Ishak said...

ohho.... besarnya benjol tu...!