Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Thursday, December 15, 2011

Lupa Lagi!!

Salam 'alaikum dan salam sejahtera..

Jap nak gelak dulu.. Huekekekkekehkeh.. Pernah tak berlaku kat korang kejadian ni? Hari ni kejadian tu berlaku untuk kali kedua. Kejadian ape? Ni kira 'kelupaan' juga sebenarnya..hehe

Pernah letak plastik sampah kat atas bumbung kereta tak? Daaaannn korang lupa kat sampah tu bila dah drive. Huahuahua petang tadi KH bawak plastik sampah tu sampai ke kawasan rumah kakak KH. Nasib baik anak sedara dengan mak KH teringatkan sampah tu. Patut la ada penunggang motosikal yang selisih dengan kitorang tunjuk kat kereta. Mak ingatkan orang yang kenal kitorang yang tunjuk ke arah kereta..hahaha

Gelak sakan dorang kat diriku tadi..Hahahadui nyanyuk sungguh! Nasib baik before simpang masuk umah kakak KH ada tong sampah, terus berhenti buang plastik sampah yang dian je duk kat bumbung keta tu..ahaks

Dulu pernah sekali berlaku..yang tu lagi lucu..Plastik sampah tu KH siap bawak pegi sekolah lagi. Mak member yang bagitau bila selisih ngan kereta KH. So dengan selamba je la diriku buang sampah tu kat dalam tong sampah sekolah..hapolah diriku ini!huhu

Korang pernah jadi cemni tak?kuikuikui



19 comments:

whitecappuccino said...

hahaha..memang lucu bila kes lagu ni berlaku..tak pernah jadi kepada ciknor sebab suami ciknor yg buang sampah..

Kalamhati said...

hahaha..malu sungguh ciknor weh!!

luahfikiran said...

SALAM,
LORI SAMPAH BIASA DENGAR. KERETA SAMPAH TAK PERNAH PULAK ! MINAT JUGAK NAK TAHU, SAMPAH APA YG ADA DLM BUNGKUSAN TU ?

Kalamhati said...

>>luahfikiran:
Salam..hahaha sampah kulit durian dan sebagainya..=D!

Rina Rossoneri said...

hahahahahahahh aduhhh ni kes berat ni kak...hahaha...sy penah jumpa org yg letak tikar atas kereta, agaknya kes lupa macam akak lah..pastu tikar tu terjatuh kena org motor nih, naseb baik motor tu xapa2...yg kete ni menonong je jalan hahahaha..

tapi akak paling bestlah, plastik sampah, aduiiii kenapa mesti plastik sampah???hahahah

Iffah Afeefah said...

Haha mlu je

akk2

♥cmª shIemª♥ said...

salam kak kh!..
huhuh..cma pun penah jadi camni jugak!pelupo!!

huhu,,malu aih! :p

eelobor said...

huhuhu...pesem gini ambo tok ajim amalkan lagih.... huhuhuhu

che mid said...

Che Abang kita pun selalu macam tu gak.. lagi syok kalu tyengok-tengok sampah dah takde.. terburai kt umah sape le tu.. pusing balik carik semula sampah tu.. 2 kali kerje pulak kan..

radziah AR said...

jauh dak perjalanan tu? akak biasa letak kunci. bila smpai destinasi, baru perasan kunci lkt kat tepi list bumbung kereta...kunci almari peperiksaan skolah pulak tu....kuh semangat

Azhariah Zuber said...

selalu rumah apartment n kondo ada masalah ni. hehe

Noraim said...

haha. semalam baru sy gelakkan org lupa nak buang sampah tuh, hihi. hari neh sy gelakkan akak plak. hihi.

MOH KEMBARA said...

Salam Cikgu Wan,

Sib baik plastik sampah tu tak terbarai atas keta!

azieazah said...

Takpa, katakan itu aksesori kereta yang baru buatan sendiri!

hahahahaha

❤ eyeme ❤ said...

anda mmg selalu begitu..kahkahkah..sejibik dgn anak sedara anda..kopiah plus wallet dan handphone atas kete...memang sedap dibawak angin....hadooiii

teratai said...

he,he...nasib baik tong sampah kat depan rumah je, jalan kaki je buang sampah. Kalu jauh tu, mungkin gok jadi spt KH~lupa!Sedap je sampah tu 'makan angin' ...hi,hi,hi..

Zahid said...

Untung la dapat pewangi tambahan percuma. Mujur tingkap kete x bukak. hahaha...

ariana said...

Lupa sampah tu tak pernah lah..tapi lupa beg ada lah hehe..

ISZA said...

nak tumpang ketawa..
:D