Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Sunday, December 25, 2011

HAPPY BIRTHDAY..

SELAMAT MENYAMBUT HARI LAHIR

Semoga apa yang dicita-citakan dimakbulkan Allah Taala..
Di panjangkan umur..dimurahkan rezeki..
Berjaya di dunia dan akhirat..
Jadi arkitek yang berjaya nanti..
InsyaAllah

khas buat CIK AIN NEOLLENE


Tengok gambar kek dulu la ye..=D!

(mana nak carik kek cemni ek..hehe)


Kullu 'aam wa anti bikhair!



8 comments:

MOH KEMBARA said...

Salam Cikgu,

Utk cikgu Wan selamat bercuti dan berhujung minggu. Kuantan tak banjir ke?

Nur-nba said...

Salam. Selamat Hari Lahir buat Cik Ain.

p/s : Kak Wan, tumpang tanya.. Boleh tak ajarkan Nur bagaimana nak buat simbol "KH" yang ada di URL blog akak ni.. Cantik.. Terima kasih ye.

Jo Qusary said...

kek nie kena ada kemahiran kejuruteraan sivil nak membuatnya...

ieda said...

eppy bday buat cik ain

wow ! menarik kek nie .. ape makna kek nie buat bday gurl tuu ??

Kalamhati said...

>>Nur:
Salam nur..

boleh nur..takde masalah..=) nak kak wan buat tutorial sket ek?

Kalamhati said...

>>Jo:
tu la..besday girl ni arkitek..dia boleh designkan kek ni kot hehe

Kalamhati said...

>>ieda:
besday girl ni bakal arkitek beb..tu yg cari kek cemni ni..hehe

Amirah Adnan said...

sanah helwah utk cik ain..

kalo dpt kek mcm tuh, syg nye laaa nak makan.. hehe