Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Tuesday, November 1, 2011

Kembali Sudah!

Salam 'alaikum..

Cakkk!heee..Ku ke udaaara lagii..Rasa macam lama giler dah tinggalkan blog ni. Memang tersangat-sangat rindu nak mengetuk keyboard ni, tapi masa tak mengizinkan. Al-maklumlah berkelana nun jauh di seberang sana (merenderk tak hengat donia..hehehe)

Baru malam tadi sampai ke Kuantan..hati meronta-ronta..guling-guling nak jenguk blog. Namun badan dah tak larat dan mata tinggal suku je lagi yang celik, makanya hasrat yang meronta2 tu (ayaaat...hehe) dibekukan dulu la..Recharge tenaga dulu sebelum masuk gear turbo mengupdate blog dan juga menjenguk rakan2 maya yang semestinya rindu dendam kat KH ni kan..wakekekeperanhsantanan sudeeeyyhh!

Banyak yang nak diceritakan..tak tau nak mula yang mana dulu..InsyaAllah KH akan share pengalaman dan cerita. Hope mood tak ke laut dan ada masa untuk update blog. Minggu2 terakhir persekolahan ni biasanya agak busy sikit.

Sekarang ni pun KH tengah isi ePelaporan j-QAF. Esok dah kena submit ke Penyelaras. Naik berpinar dah mata ni. Rest jap sambil BW dan update dengan kadar kelajuan menaip 160 perkataan semenet (tipuuuu)..hehe

Di kesempatan ni, KH nak ucapkan terima kasih banyak2 di atas ucapan dan doa sahabat2 semua sempena besday KH hari tu. Sangat2 terharu dan gembira. Ada yang buat entry khas utk KH..huhu terharu sangat!Amin..amin..Semoga Allah makbulkan doa2 kalian dan KH pun doakan agar kalian semua sentiasa dipayungi rahmat Allah Ta'ala..insyaAllah!


Wassalam..


**Jom join Komuniti Blogger Serambi Mekah!Kita lebarkan rangkaian ukhwah sesama blogger..





8 comments:

whitecappuccino said...

welcomd back! sedak eh oghe gi jalle..laaa..bakpo boleh missed b'day yati? Happy belated birthday k..semoga yg terbaik utk yati.:)

Kalamhati said...

mekasih cik nor!!amin..
hehe meme jale sunggoh minggu lepas..tak igt dunia..hihi

exora said...

banyak ke memborong mutiara ?

hepy belated besday...smg pjg umo, mrh rezki dan sihat tubuh badan.

Unknown said...

jqaf ko kak wan

eelobor said...

lamo dio gih derrak

Aki said...

wahhh.. kak wan dah balik!! ^_^.v.. Amacam kat Sabah?? Enjoy KAk?? ^_^.v..

☾SHiemaCMa786☾ said...

salam kak kh..
welkam bek!
..cma dgn rasminye tlh
'ask to join group'
hehe..
hepi2 blogging kak.. :)

Niena Muhammad said...

niena pn kembali jgak harini :D