Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Tuesday, September 27, 2011

Video Orang Tengah Mandi.. Bangla Punya Pujuk Rayu??





Haiisshhh!! Nak buat apa cari video orang tengah mandi? Takder koje ke hape? Haa yang mencari bangla untuk dipujuk rayu tu pulak pekehal? Macam-macam la keywords tak cerdik yang dicari..

Cer cuba taip 'tazkirah' ke 'motivasi' ke.. 'cara bertaubat' ke.. Tak pun cari la resepi-resepi best..kenyang gak perut tu kalau pandai masak... Ini tidak..duk bagi syaitan terlompat-lompat gembira dapat hanyutkan sorang demi sorang anak cucu Adam..huhu

Internet di hujung jari.. dosa pun lagi la senang nak dapat..petik jari je.. bebawak ler didik dan bersihkan hati tu..


Wal 'iya zubillah...

11 comments:

Syazwan Che Deraman said...

hahhaha.

bahaya bahaya.
macam mana boleh keluar keywords macam tu.

heheh

thanks kak pasal previous entry.

cikgu isza said...

saya pernah tengok abang banla pujuk rayu..
saya yang tengok pun cair..

http://chekgumate.blogspot.com/2011/09/teknik-mengira-sifir-3.html

whitecappuccino said...

macam2 la..hok tok molek sajo nyo cari.

~izan~ said...

wah,ni bangla mana plak yg dicari2 smpai masuk sini plak ekeke

exora said...

power tang mana pujuk rayu bangla ni..smpai rmai tul termakan pujuk...

MOH KEMBARA said...

Salam Cikgu,

Gitu ya. Akak skrng asyik layan drama jiwang abis 'Menekse ile Hilal' hu hu!

ieda said...

hahahha tulah .. bila tgk keyword tuu mcm kelakor kan ..
tapi keyword menarik dan top kat blog ieda adalah keburukan maggie .. kekal tuu .. :))

Sunah Sakura said...

hurmm..dahsyatkan orang sekarang ni...=.=

♥cmª shIemª♥ said...

keywords sesat..
:)

Solihin Zubir said...

err.. cmna keyword mcm tu bleh masuk dlm blog akak? xkan akan wat entry psal tu kot? hehehe.. ;-p

Izan Ishak said...

alahaiii...sapalah gerangan yg cari keyword gitu kat sini ye kak...

rindu akakkk!!! lama tak komen2 kat sini