Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Sunday, September 4, 2011

Tutti Frutti Asli..Terbaek Wok!!

Yang biasa pergi ke Pengkalan Kubor terutama Imanshah tu.. Mesti pernah makan kan?hehe memang lemak berkirm disukai ramai.. Seringgit je rega dia. 7 scoop tuu..kira murah la.. Ada potongan roti, pulut, cendol dan kacang. Sedap wa cakap lu!hehe

Yang putih kat bawah roti yg dipotong dadu dan pulut




Besttt!!

Tak dapat makan  tutti frutti, dapat aiskrim 'colek' ni ok la..hehe

38 comments:

alinac lover said...

ala nakkkk

cikgu isza said...

ingat betullah pi pekena tutti frutti akibat pengaruh cikgu imanshah.
:D

Penangan Mat Sabu - Remove | Semekar Kasih

Cik Eka said...

eskrem colek macam eskrem malaysia kan kak??

hah singgit jer??????????? murah gila

Zul Fattah said...

erm.. barair mulut wei rasa.. nk jugok..

Jo Qusary said...

sokong la tutti frutti tempatan buatan malaysia...

gedek! said...

berapa segelas?

whitecappuccino said...

dok rajin make lagi laa

ieda said...

wah2 sgt2 terbaik nie ... original layiee kan :)

msredcheesecake said...

kawan mr bf baru buka tf kat shah alam...kena selalu ziarah ni...hhee

aizamia3 said...

nampak macam best.. tapi tekakku dah mula mogok.. huhuhu...

CT said...

mcm best je..nak, nak, nak...

Jom masuk blog kita http://batulesung.blogspot.com

Mila@Rimbun said...

ehem ehem.. poslah kat aku ni skitt..

S..U..D..@..I..S said...

nk rasa juga tp kat sini x nmpak juai lg nih!!!

Sunah Sakura said...

ya Allah akak!!!! menggoda iman betul ni!!!

FiZ said...

uihhh..menarikkk...hehe

Green Apple said...

7 scoop aiskrip seringgit.. biar betul... murah tu

Kalamhati said...

>>Yong:
hehe ajak abe halim gi pengkalan kubor!hik

Kalamhati said...

>>Isza:
ekeke tutti frutti ni lg besh..yg penting murah!hehe

Kalamhati said...

>>Cik Eka:
ha'ah eskrem malaysia yg mcm jual dlm cone tu tp yg ni lagi rasa santan dia..besh!!

ha'ah singgit je..akak kira pakcik tu letak 7 scoop..hehe

Kalamhati said...

>>Zul fattah:
hehe gi la kale kubor kalu nk try...=)

Kalamhati said...

>>Uncle Gedek:
singgit je uncle!=)

Kalamhati said...

>>Jo:
ya betooollll!!=D!

Kalamhati said...

>>Ciknor:
nati kalu ciknor gi kale kubor try la..=)

Kalamhati said...

>>ieda:
yupp babe!!terbaekk dari ladang ni..hehe

Kalamhati said...

>>msred:
nak itoooootttt...hehe

Kalamhati said...

>>aizamia3:
huhu mogok sebab banyak minum ais time raya ek..

Kalamhati said...

>>Kak CT:
jom jom jom dtg klate..hehe

Kalamhati said...

>>La:
ko ngidam ker?kalu ko ngidam aku kena la pos cepat2..hehe moh ler dtg klate

Kalamhati said...

>>Sudais:
hehe awak kena ikut akak balik klate..kita makan puas2..ngee

Kalamhati said...

>>Sunah:
Jommmm!!ikut akak balik klate..hehee

Kalamhati said...

>>Fiz:
hehe menarik tertarik ek..rasa pun sodaap ni

Kalamhati said...

>>GreenApple:
betoooolll!tak tipuuuuu..ehehehe

Zue AnnaLeeya said...

murah tuh kak wan...
nok etek....

Syazwan Che Deraman said...

baru ni ada g kale kubur.
tak jupo pon!
huhuhuhuhu.

nak try!
tutti fruti ada kat taman tengku anis owk?

Kalamhati said...

>>Zue:
ha'ah..mari la klate..nati kak wan blanje zue..hehe

Kalamhati said...

>>Wan:
tak kbetulan ngan pakcik tu kot..huhu

ye ko?taktau plok..balik kpg nati keno gi cari ni..hehe

~izan~ said...

ni kalah TF ni..terbaek ni kak!~

❤ eyeme ❤ said...

weehuuuu~~~

org pon pernah makan kat pengkalan kubor..check my fb jom..hikhikhik..

btw, lawo gilos gambar kat bendang tu..kan? hihi