Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Friday, August 26, 2011

Almari Baru | Short Filem Raya 2011




Kasih ibu kepada anaknya..sanggup berkorban apa saja walau jiwa merana.. Namun kasih anak kepada seorang ibu? Jangan buat ibu kita seperti melukut di tepi gantang..

Sayangilah ibu kita sebelum kita kehilangannya.. Huwaaaa tak sabar nak balik kampung.. Nak peluk my che (panggilan KH utk mak)

Korang sayang ibu tak?


8 comments:

Syazwan Che Deraman said...

alaa kak.buleh tengok sekejap je..tak smapai separuh.
nanti nak tengok balik.internet slow.

Kalamhati said...

>>Wan:
huhu takpe nnt wan tgk balik k..
yg petronas punya pun best..
akak dah wat scheduled post utk yg petronas tu sok

NURUL AINI NORAZMAN said...

sedihh,.kesian mak dia,.tngan melecur,.

IMANSHAH said...

nok kelik buat tapai ngan mek

teratai said...

sayang sangat2 kat ma...

balik kg nnti drive carefully n safe journey...salamat hari raya!

ieda said...

x leh tgk lahh huhuh
ape2 pun wan ... ade ke manusioa yg x sayangkan ibunya .. melainkan dia x sihat huhuh

selamat hari raya wan .. semoga selamat tiba kemana jua destinasi mu sahabat !! ..
mohon maaf lahir batin sekirannya selama perkenalan kita ada terguris kata dan x kena komennya .. :)

eelobor said...

kachik nie suka buat orang nanges jer... huhuhuhu

Mila@Rimbun said...

Izzah selalu tanya.. antara dia n mak (dia pon tumpang panggil mak aku "mak" jugak)mana yg aku lebih sayang... aku ckp aku lebih sayang mak.. melalak plak dah dia hahaha.. katanya aku tak sayang dia plak dah kikiki