Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Friday, July 15, 2011

BEN ASHAARI dan SEKOLAH

(Jangan takut2..KLIK je banner ni..KH tak maghah aih!hehe)

BEN ASHAARI dan segmen2nya memang tak dapat dipisahkan. Macam kembar siam gitu..hehe tu la uniknya kan.. Den tabik spring!

Sebab berkaitan dengan SEKOLAH, makanya dengan rela hati tanpa dipaksa2 KH sudi menjoinkan diri..hehe macam best je!

Korang nak join gak?..Boleh je!Takde sapa maghah aih..Meh2 kita sesakkan blog BEN ramai2..hehe

Syarat2 dia mudah ajo..Small de pieces!(maghah lak teacher rosak BI dia..hehe)..Klik je banner BEN ASHAARI kat atas tu ye!



So, apa tunggu lagi?..Jom kita kembali ke sekolah!!


8 comments:

sarah-najwan said...

bagus sungguh rajin join segmen BA..

tapi mane citer sal skolohnyer..hehehe

cik Ida said...

Saya datang baca kisah sekolah.. Please hit me back yeah.. ngeeeeeeeee *toink!

Entri Terbaru
Dont Be sad

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

zaman sekolah sgt indah..zaman nakal dan degil..hehehe

Lulu Caldina said...

Lulu singgah baca entri kamu.... :)
selamat petang..

Marina said...

Member dulu ajar keropok roda cicah F&N Strawberi

Hukuman di Sekolah

MAPPIAU said...

den tak berani nak mengklik banner gambar ben tuh ganeh bobonar muke eh hihihihi

Cik Bell said...

bercakap semasa cikgu mengajar memang habit.HAHA! nak hilangkan ngantuk sbnrnyer..kui3

salam perkenalan n follow sekali ;)

♥cmª shIemª♥ said...

rajin kak kh join..
gud luck!