Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Thursday, June 2, 2011

SELAMAT MENGERJAKAN UMRAH..

Buat bonda tercinta serta kakak sulung dan abang ipar..juga adinda ku Azma@Puteri Pisces yang telah berlepas ke Tanah Suci petang semalam..

Semoga selamat pergi dan kembali..selamat menunaikan ibadah umrah dan mendapat umrah yang mabrur..Baru sehari mak pergi dah rasa rindu sangat..huhu maybe sebab KH kat kampung..Biasa balik kampung mak ada kat rumah..Ni kena uruskan anak2 sedara dan jadi ibu tumpang jap..hehe..Nak berlama kat depan laptop pun tak dapat ngat..Anak2 i ramai you!!hahaha ada 9 orang sekarang ni yang kena jaga..hehe 

 Sebelum mak KH bertolak ke airport..dengan kazen2 dan cucu2


 Mak, pakcik Awi adik mak dan makngah Yam kakak mak..
Mereka berdua je lagi pakcik ngan makcik yang KH ada


Mak tengah borak ngan besan dia Makcik Jah sebelum berlepas


Masa di airport..Kazen2 yang ramai datang..
Sebelah kiri mak adalah kakak sulung KH

Abang ipar KH(kanan) bersama abangnya


Labbaikallahumma labbaikk...rindunya nak ke sana lagi..

18 comments:

sha a.s said...

semoga semuanya selamat pergi dan selamat pulang ke tanah air..(tetibe mcm duk zaman perang pulak bc ayat ni)..

moga ibadah mereka diberkati Allah SWT...insyaAllah

sarah-najwan said...

semoga perjalanan mereka selamat pergi dan kembali..

ambo pom teringin nk gi nih..sippe pitis dululah..hehe

~izan~ said...

seronoknya bila bayangkan diri ini ke sana huhu..tp kena kumpul duit cukup2 dulu..

semoga semuanya selamat dan sihat sentiasa dlm mengerjakan ibadah umrah itu...

eelobor said...

untung jadi mak segera.... terus dapat 9 anak. huhuhuhu

Rozuan Ismail said...

semoga mereka selamat mengerjakan umrah =)

semoga selamat pergi dan kembali ke tanah air.Amin !

Citarasa Rinduan said...

memang besar amanah cikgu....

9 orang tu...
peeh....

dan.. semoga perjalannan mereka selamat pergi dan balik

♥cmª shIemª♥ said...

semoga semuanya selamat...

teratai said...

semoga selamat pergi n kembali...rindu jugak nak pergi, tapi bila ya?

munna said...

NTAH BILA PULA GILIRAN MUNNA DAPAT PERGI KE SANA...

Kalamhati said...

>>Sha:
mekasih sha..insyaAllah..mudah2an
(hehe sekali skala kembali ke zmn perang..=p)

Kalamhati said...

>>ummi sarah-najwan:
amin..mudah2an
insyaAllah ambo doa demo cepat2 dpt jadi tetamu Allah..

Kalamhati said...

>>izan:
insyaAllah..izan bleh pegi satu family..seronok dpt beribadah bersama2..akak doakan izan dimurahkan rezeki dan dpt jadi tetamu Allah dlm masa terdekat

amin..mekasih izan

Kalamhati said...

>>eelobor:
hehe tu la..trus buleh anak besar2 doh..

Kalamhati said...

>>Rozuan:
amin..insyaAllah..
mekasih wan!

Kalamhati said...

>>Ayu:
huhu tu la..tp KH dh biasa menjaga bebudak ni..insyaAllah KH mampu buat

amin..mekasih sis ku sayang!

Kalamhati said...

>>Cma:
insyaAllah..mekasih cma!

Kalamhati said...

>>teratai:
amin..
insyaAllah ada rezeki teratai nnt..jika niat kita ikhlas..insyaAllah cepat2 Allah jemput kita ke sana

Solihin Zubir said...

slamat mengerjakan umrah..
smoga dpt beribadah dgn sempurna..
smoga slamat pergi dan balik.. =)