Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Friday, June 17, 2011

MAHARAJA LAWAK MINGGU KE 12-SIAPA KE FINAL?

Jambu dan R2 tersingkir!taaaaaapiii..pihak juri masih ada imuniti..Apa keputusan juri?

v
v
v
v
v
v
v
v

Yeaahhh!!

Jambu layak gak!Dan R2 tersingkir..

Sooo!
Peserta-peserta akhir Maharaja Lawak

JOZAN
SEPAH
NABIL
JAMBU


Tepat jangkaanku!Tahniah untuk mereka..

10 comments:

Tinta Emas said...

saya suka ke empat2 peserta ini...memang kelakar lawak diorang..

pagi tadi saya migrain tapi balik rumah terus tengok maharaja lawak musim 3..gelak tak sudah2 sampai hilang pening..

Tinta Emas said...

saya suka ke empat2 peserta ini...memang kelakar lawak diorang..

pagi tadi saya migrain tapi balik rumah terus tengok maharaja lawak musim 3..gelak tak sudah2 sampai hilang pening..

Bit.Shaa said...

tahniah2..~~~ hehe

IMANSHAH said...

saya suka SEPAH

eelobor said...

tak sempat tgk sampai habis sebab kawan2 ajak kuar minum td. nasib baik ada kat youtube. suka sepah & jozan

sha a.s said...

semua terbaik...tp elokla R2 x g...dorg da kureeennggg......

ieda said...

tahniah semua peserta .. huhuh entah dpt tgk atau tidak final nanti huhuh :)

sarah-najwan said...

best ar demo ado citra..ambo xdok..huhu..

ambo sukun jozan...jambu pun best..ehh..sepah pon terer..nabil pom lawak siott...mano sor nih..hahahhaaa

♥cmª shIemª♥ said...

huhuh...cma x tgk citer ni kak kh...

Lelord said...

ekekeke klako kan dorang, smlm ms tgk 2nd round sepah sangkut2 lak raacuun.com