Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Tuesday, May 17, 2011

WAJAH-WAJAH BORING YANG KIUUUTTT!!!

 Abih gaya dah nii..huhu


 Budak ni tahan nangis ekceli..yang tembam kat belakang tu putaq kepala dia..sakit woo


 Apa cikgu cakap tuuu..tak faham langsung..hmm


 Eeiii!geram nak cubit2 pipi si Nabil nih..


 Herrkk!!jangan la ngamuk kat siniii..


 Bububububuu rasa nak tido je ataih simen ni..


 Arrrgghhh tulun!tali beg ni takleh nak cabuuutt


 Pak Mat parang kontot ni main apa tuuu..khusyuk bebenor!


 Cak kun cakk!!


 Errkk nape mukaku ini jadi cemni??!!


Nak glamer gak yeee..nampak je dia org hala kamera..hehe


14 comments:

sarah-najwan said...

lol..memang kenampokkan keboringan deme tu seme....huhu

napok mace panas gak tuuuu..

antara dialog 40% budok2 ni:
"bilolah nk abis ni..aku laporrr..nok makke kat kenteng..huhu"

hak lain ckp:
"demimu guruku.."

Solihin Zubir said...

bila tengok gambaq2 tu, terbayang plak sy dok antara budak2 tu..
teringat zmn skolah.. heheh..

Kengkawan said...

suka tgk gambar2 ni..
budak2 buat apa pun nampak comel je

Eliyana said...

macam2 gaya ada....

neway, selamat hari guru @kalamhati

Tinta Emas said...

seronok mengajar sekolah rendah sebab semangat meraikan hari guru agak meriah berbanding dengan berada di sekolah menengah...

semakin ramai pelajar tidak hadir ke sekolah semasa hari guru..

Izan Ishak said...

siannya melIhat wajah2 keboringan mereka semua.

nabil tu mmg comel! darjah bape tu KH?

Mila@Rimbun said...

comel2 ler diorg niii... cikgu ngintip anak murid thru lesa camera eks

Rozuan Ismail said...

kesian budak tuh.naik bosan bila dengar org duk bg ucaoan kat depan.bila la nak abis.huhu

MindaMalay said...

heh.. heh.. ingat masa sekolah rendah dulu...

eelobor said...

huhuhuhu, saya vote untuk nabil

S..U..D..@..I..S said...

lama sangat ke ucapan cikgu.....
comey je candid nih.....

noraim said...

haha. sumea comel². mcm nak cubit² jek pipi budak² neh.

Cma Shiema said...

heheh...mc2 gayo ado..

Muslimah Optimis said...

hehehehe... biasolah dok dengar perutusan tu bosan..time persemabahan guru gelak je semua..adeiii.. bila digelak anak murid..hihi...