Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Wednesday, March 23, 2011

YOU DID IT!!



Ucapan khas buat anak sedaraku, Wan Syaza Syahirah atas kejayaan dalam SPM..5A+, 2A-, 1A dan 3B+..Tahniah kakak!Proud of you..

Untuk adik blogger comel lote kita gak Zieyla@Simplestzieyla...6As dalam genggaman..tahniah sis!teruskan kecemerlangan..=)

Dan tahniah buat semua yang berjaya..Semoga kecemerlangan ini berterusan ke arah mencapai pendidikan negara bertaraf dunia..Kerana di sinilah bermulanya lakaran kejayaan itu..

11 comments:

Rina Rossoneri said...

woooo tahniah buat anak sedara akak..

Cikgu CTE said...

pening dengan gred baru SPM ...macam kat U pulak...

A+ A- A......

tapi apa2 pun...tahniah...

MOH KEMBARA said...

Salam Cikgu, tahniah kpd yang berjaya menghabiskan persekolahan!

qucachahir said...

tahniah =)

mommylavender said...

tahniah bt wan syaza~

sarah-najwan said...

tahniah deh..
semoga berjaya dlm hidup..

DKosongLapan said...

tahniah pade semue...cekgu2 musti rase bangga kan??? awok pun bangge jugak sebab adik awok dapat 7A 2B

IMANSHAH said...

tahniah2..anak sedara saya tak cantik result

eelobor said...

terer tuh....biso anok sdaro dio

Miss Yaty said...

wah hebat betul budak2 skrg...tahniah buat ank sdare akak tu ye..

adik yat dpt 3a je...:)

My Little Diary said...

tahniah buat anak sedara akak.... bestnya, good result tu...