Dah Baca Belum? Panas Lagi Ni!

My Life's Journey

Friday, February 4, 2011

MAAF YE..TAKDE KAT SINI..


Hammbuihh!cari apa tu?nak buat apa dengan gambar tu?
Nak tumpulkan otak ke nak nipiskan iman tu?
Ke nak hitamkan hati?

Kat sini tempat untuk tengok gambar-gambar
ciptaan Allah Yang Maha Agung je..
Cuba tengok sikit apa yang orang lain
cari kat sini..ada macam awak cari ke?

Penampau nak?(gawang ni..)
Haish!bebawak ler bertobat ye..
Kiamat sudah dekat weh!


14 comments:

Ayuni said...

hikhik, kt blog sye pun org cr yg pelik2...

Citarasa Rinduan said...

adeh...
sah hasil carian enjin yang gatal..

Kalamhati said...

>>Ayuni:
org yg carik tu abnormal tu..hehe
masalah jiwa

>>Sis Ayu:
bukan enjin yg gatal..
pengoogle tu yg gatai sangat..huhu

whitecappuccino said...

tak habis2 nak mennggelapkan hati

cikgu isza said...

eja gambar pun main dan jer.. ada hati nak tengok putri bogel..
ini puncanya ..
saat)
Hasil Pencarian google

1.
::Kalamhati::: Patung wanita separuh bogel elakkan mengantuk ...
23 Nov 2010 ... WANG KELIAN: Patung berbentuk wanita separuh bogel yang menggunakan tenaga ... tgk gmbo bogel ja sume mata jd membulat ya??? macam2 hal la skrg nih!!! tp pndai jugak ..... Pesanan buat puteri.

alinac lover said...

eh bole pulak mcm tu ek..haish~

Kalamhati said...

>>Isza:
tu la pasal..ni mesti tak abis skolah ni..huhu

haa betul tu isza..sebab ada word2 tu..tu yang dia
dibawa ke mari tu..hehe maceh sebab jumpa puncanya..=)

>>Yong:
biasa la tu yong..huhu

rossoneri said...

haiyo,cam ne leh sesat nih

ab@h_Izz said...

itulah namanya maklumat dihujung jari...

kena hati2..kena awasi..kena control, senangnya nak info sesuatu dgn cepat..takut2 akan jadi pada akak2 kita kelak.

MIMIE AIZA said...

ringkas dan padat masejnya. heeee

Mat Gebu said...

Erkkk...org kita pun tak serik2, suka yg sensasi je..mat gebu pun suka gak yg sensasi...haha, tapi resipi lahh...

Miss Yaty said...

masyaAllah....benda cm tu dorang nak cari sekarang..ish3

noraim said...

haha. gila kot yg cari benda tuh. haha. sy pon pernah kena jgk. tp diam jek lah. huhu.

Cma Shiema said...

hoho...
pelik punya keyword..
nauzubillah...